Ik ben opzoek naar een 14 inch laptop met goede prestaties. waarom een 14 inch? omdat ik de laptop ga gebruiken voor veel doeleinde zoals: voor school, muziek draaien, studeren, zakelijk en voor in de trein. (ik heb een desktop om op te gamen). Ik ben ook naar een winkel geweest om te kijken of een 13.3 laptop iets is maar dit vindt ik wel iets te klein...
Belangrijke punten aan de laptop zijn:
1. uiterlijk (eerste punt ja!? ja, als de laptop er niet uit ziet boeit de rest mij al niet).
2. de accu, omdat ik de laptop veel onderweg wil gebruiken en op andere plaatsen waar je niet uit kunt gaan van een stopcontact voor het opladen van de laptop.
3. de prestaties (liefst iets met een 7e generatie cpu & minimaal 500GB opslag)
Als ik zelf ga rond kijken kom ik alleen maar uit op de nieuwe razer blade, ik ben dan ook helemaal weg van deze laptop maar ik zou hem dan wel via amazon.de moeten bestellen en hij is niet heel goedkoop.(geen ervaring met amazon en al helemaal niet met amazon.de)
De laptop: https://www.amazon.de/dp/...08MP&coliid=I3ZRGMKQOINBV
Mijn vraag dus:
Weet jij misschien een goed alternatief of heb jij toevallig ervaring met amazon.de?
Overige opmerkingen zijn ook altijd welkom!
Alvast bedankt
Belangrijke punten aan de laptop zijn:
1. uiterlijk (eerste punt ja!? ja, als de laptop er niet uit ziet boeit de rest mij al niet).
2. de accu, omdat ik de laptop veel onderweg wil gebruiken en op andere plaatsen waar je niet uit kunt gaan van een stopcontact voor het opladen van de laptop.
3. de prestaties (liefst iets met een 7e generatie cpu & minimaal 500GB opslag)
Als ik zelf ga rond kijken kom ik alleen maar uit op de nieuwe razer blade, ik ben dan ook helemaal weg van deze laptop maar ik zou hem dan wel via amazon.de moeten bestellen en hij is niet heel goedkoop.(geen ervaring met amazon en al helemaal niet met amazon.de)
De laptop: https://www.amazon.de/dp/...08MP&coliid=I3ZRGMKQOINBV
Mijn vraag dus:
Weet jij misschien een goed alternatief of heb jij toevallig ervaring met amazon.de?
Overige opmerkingen zijn ook altijd welkom!
Alvast bedankt
[ Voor 27% gewijzigd door jamdonut op 24-03-2017 14:16 ]