Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrydeeve
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-06 17:20
Ik wil de cartridges van mijn DCP9015CDD gaan bijvullen met toner is dat mogelijk en heeft iemand daar ervaring mee? Want een nieuwe toner set hiervoor kost nieuw bijna meer dan de printer zelf. Dus ik wou eigenlijk een refill doen. Ik hoorde ook hiets van een chip moet ik ook de chip dan vervangen? En weet iemand een juist adres? :*)

Met Vriendelijk Groet, Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik zou het je niet willen aanbevelen. Er zijn veel manieren waarop dit kan falen of minder goed kan werken als je zou hopen:
  • Veel toners hebben tegenwoordig een chip die het printen kan blokkeren als deze 'denkt' dat de toner leeg is. Hierdoor kan een hervulling onwerkzaam zijn tenzij je de chip kan resetten/vervangen.
  • Toners hebben een waste toner compartiment, en wanneer deze vol is stopt in het gunstigste geval het printen en in het ongunsigste geval krijg je overal tonerpoeder in je printer.
    Onderdelen in je toner als een drum gaan maar een beperkt aantal printjes mee. Er zit wel wat marge op maar met hervullen kun je er misschien overheen gaan.
  • Hoe weet je of het navul-tonerpoeder geheel compatible is met je printer?
Naast het navullen van je toner kun je dus ook overwegen om een compatible toner te kopen. Duurder dan navullen maar goedkoper dan een merktoner. En meestal geeft de winkel of fabrikant een niet-goed-geld-terug of vervangingsgarantie.

http://www.123inkt.nl/Ton.../DCP-9015CDW-p108024.html

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-03 10:04
Op mijn werk heb ik redelijk wat te maken met printers. Op het moment dat het om een Brother gaat zou ik zelf kiezen voor compatible toners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

jerrydeeve welkom op GoT :)

Hier lopen aardig wat mensen rond die je willen helpen, maar dan moet je zelf wel de eerste stap zetten. GoT is voor vragen waar je zelf niet uit komt, niet voor vragen waar genoeg zelf over te vinden is. In je topicstart stel je een aantal vragen waar je zo te lezen niets zelf over opgezocht hebt, en je verwijst naar iets dat je "hoorde" zonder bron.

Met dat laatste kunnen we niets, met de vragen zonder eigen inzet willen we eigenlijk niet zoveel. Daarom gaat dit topic dicht.

Voor de volgende keer:
Een goede topicstart: De Quickstart

Bovendien heb je dit topic als discussietopic geopend, terwijl het een vraag is. Let daar aub ook op, als je vraag kiest krijg je namelijk een aantal houvasten waarmee het makkelijker wordt de juiste info te geven.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.