Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Symantec-certificaten: onjuist getal

Pagina: 1
Acties:

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

deadinspace

The what goes where now?

Topicstarter
Artikel: nieuws: Google verliest vertrouwen in Symantec-certificaten

In het t.net artikel staat:
In januari was 30 procent van alle valide certificaten afkomstig van Symantec. Inmiddels zal dat percentage gedaald zijn volgens Google, ...
Technisch gezien waar, maar het bron-artikel heeft het wel over januari 2015 ;)
In January 2015, Symantec-issued certificates represented more than 30% of the valid certificates by volume. While changes in the CA ecosystem have seen that share decrease over the past two years, ...
Op het moment lijkt het eerder 15% te zijn, aldus https://w3techs.com/techn..._overview/ssl_certificate (die site lijkt het nu niet te doen, dus vooralsnog zul je me op mn blauwe ogen moeten geloven :+ )

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Het was de bedoeling dat '2015' daar gewoon bijstond, nu alsnog: nieuws: Google verliest vertrouwen in Symantec-certificaten

Ik heb ook een verwijzing naar actuele statistieken toegevoegd, handige overzicht. :)

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:22
@Olaf, ik had ook nog wat aanmerkingen in 't andere topic verstopt ;) : Hmmbob in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 44"

Sometimes you need to plan for coincidence

• Olaf
Terechte opmerkingen, die heb ik in de update verwerkt over de reactie die Symantec gegeven heeft. nieuws: Google verliest vertrouwen in Symantec-certificaten - update

• Hmmbob
Olaf schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 18:09:
Terechte opmerkingen, die heb ik in de update verwerkt over de reactie die Symantec gegeven heeft. nieuws: Google verliest vertrouwen in Symantec-certificaten - update
Cool. Mijn eerste opmerking is nog niet verwerkt, namelijk dat Symantec geen toegang had tot de infrastructuur van Chrome, maar de 4 subvendors van Symantec tot de infrastructuur van Symantec.

[ Voor 3% gewijzigd door Hmmbob op 24-03-2017 18:47 ]

• Hmmbob
@Olaf?

• Olaf
Die is ook aangepast @Hmmbob
Dat soort inhoudelijke fouten kun je in het vervolg direct hier melden. Dank voor het wijzen op de onjuistheid. :)
Pagina: 1