Tot op heden treden wij vaak op met een wat oudere laptop die vaak kuren heeft.
Aangezien ik veel liever een desktop pc gebruik ben ik aan het kijken geweest om voor een lage prijs een bruikbaar systeem samen te stellen.
Wij draaien eigenlijk 1 programma wat muziek afspeelt / waarmee je online kan zoeken naar muziek.
Dit programma maakt gebruik van dual display, 1 voor de "DJ" en 1 voor de zanger die zijn text kan zien.
Belangrijk bij dit systeem is:
- Een kleine maat, hij wordt in een flightcase gebouwd.
- Goeie wifi! We maken gebruik van een internetverbinding bij optredens (meestal op de plek waar we optreden, soms dmv tethering van onze telefoon)
Een stabiele verbinding is erg belangrijk.
Ik heb al een SSD voor de muziekdatabase en eventueel schroefjes, connectors, fans en dergelijke heb ik ook in ruime overvloed.
Schermen zijn uiteraard al aanwezig, evenals toetsenbord/muis.
We maken gebruik van een Focusrite USB geluidskaart.
Ik zoek eigenlijk advies in waar ik slechte onderdelen heb gekozen, of waar ik meer waar voor m'n geld kan krijgen.
Een paar tientjes meer of minder kijk ik niet naar.
Mocht iemand een mooie, kleine kast weten waar dit allemaal in past is dat ook een eventuele optie.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp, mocht ik nog wat moeten aanvullen/aanpassen dan hoor ik dat graag.
Aangezien ik veel liever een desktop pc gebruik ben ik aan het kijken geweest om voor een lage prijs een bruikbaar systeem samen te stellen.
Wij draaien eigenlijk 1 programma wat muziek afspeelt / waarmee je online kan zoeken naar muziek.
Dit programma maakt gebruik van dual display, 1 voor de "DJ" en 1 voor de zanger die zijn text kan zien.
Belangrijk bij dit systeem is:
- Een kleine maat, hij wordt in een flightcase gebouwd.
- Goeie wifi! We maken gebruik van een internetverbinding bij optredens (meestal op de plek waar we optreden, soms dmv tethering van onze telefoon)
Een stabiele verbinding is erg belangrijk.
Ik heb al een SSD voor de muziekdatabase en eventueel schroefjes, connectors, fans en dergelijke heb ik ook in ruime overvloed.
Schermen zijn uiteraard al aanwezig, evenals toetsenbord/muis.
We maken gebruik van een Focusrite USB geluidskaart.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,- | € 59,- |
| 1 | MSI B250M PRO-VD | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | TP-Link Archer T9E | € 45,93 | € 45,93 |
| 1 | Crucial CT8G4RFD8213 | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Gigabyte Hercules Pro 380 | € 33,50 | € 33,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 258,38 | |
Ik zoek eigenlijk advies in waar ik slechte onderdelen heb gekozen, of waar ik meer waar voor m'n geld kan krijgen.
Een paar tientjes meer of minder kijk ik niet naar.
Mocht iemand een mooie, kleine kast weten waar dit allemaal in past is dat ook een eventuele optie.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp, mocht ik nog wat moeten aanvullen/aanpassen dan hoor ik dat graag.
Addict