Ik heb momenteel een defecte computer thuis staan met wat werkende onderdelen, nu wil ik deze pc upgraden en een paar werkende onderdelen van de andere pc hiervoor gebruiken, alleen weet ik niet of alles goed samengaat en of het eventueel goedkoper en beter kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb een youtube kanaal waarvoor ik af en toe moet renderen, dit zijn niet al te grote videos, eventueel in de toekomst wel, ook wil ik goed kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1000 euro uit gaan geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze onderdelen heb ik nog van de oude computer die ik er graag in wil verwerken.
Corsair XMS3 32GB (4 x 8GB) DDR3 @ 1333Mhz
een SSD en een Harde schijf
Ik heb nog windows 10 op mijn computer staan maar ik heb geen idee hoe ik deze over kan laten zetten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een samenstelling gemaakt die er goed uit zag qua prijs en eventuele performance maar ik heb geen idee of alles goed samengaat en of het goedkoper en eventueel beter kan.
Hier zitten de onderdelen die ik zelf heb al bij dus kom ik op de 1000 euro uit
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur voor een merk, als het maar funcioneert
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik kan niet meer dan 1000 euro uitgeven en ik wil goed kunnen gamen en eventueel renderen.
Ga je overklokken?
Eventueel is overklokken een optie
Alvast bedankt, Milo
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb een youtube kanaal waarvoor ik af en toe moet renderen, dit zijn niet al te grote videos, eventueel in de toekomst wel, ook wil ik goed kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1000 euro uit gaan geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze onderdelen heb ik nog van de oude computer die ik er graag in wil verwerken.
Corsair XMS3 32GB (4 x 8GB) DDR3 @ 1333Mhz
een SSD en een Harde schijf
Ik heb nog windows 10 op mijn computer staan maar ik heb geen idee hoe ik deze over kan laten zetten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een samenstelling gemaakt die er goed uit zag qua prijs en eventuele performance maar ik heb geen idee of alles goed samengaat en of het goedkoper en eventueel beter kan.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,- | € 212,- |
1 | ASRock Fatal1ty Z170 Gaming-ITX/ac | € 175,50 | € 175,50 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 430,- | € 430,- |
1 | BitFenix NOVA Zwart Window | € 32,50 | € 32,50 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Corsair XMS3 CMX32GX3M4A1333C9 | € 417,45 | € 417,45 |
1 | EVGA SuperNOVA 750 G2 | € 127,- | € 127,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.424,40 |
Hier zitten de onderdelen die ik zelf heb al bij dus kom ik op de 1000 euro uit
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur voor een merk, als het maar funcioneert
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik kan niet meer dan 1000 euro uitgeven en ik wil goed kunnen gamen en eventueel renderen.
Ga je overklokken?
Eventueel is overklokken een optie
Alvast bedankt, Milo