Ik zit te twijfelen over aankoop Bose QuietComfort 35 of 25. Op zich ben ik normaal van 'koop het meest recente, want dan is de technologie (over het algemeen genomen) ook beter en het meest actueel'. Echter.....toch twijfel ik of de 35 nou echt zoveel beter is om aan te schaffen dan de 25.
Mijn vraag is of iemand me kan helpen bij deze keuze met feedback op de twijfelpunten die hieronder staan. Het is tenslotte een flink bedrag om te investeren.
Reden van twijfel aankoop 35/25 (en ik baseer me op vele reviews en specs die ik gelezen heb over beide producten). Alles is Android overigens, heb geen Apple producten.
Mijn vraag is of iemand me kan helpen bij deze keuze met feedback op de twijfelpunten die hieronder staan. Het is tenslotte een flink bedrag om te investeren.
Reden van twijfel aankoop 35/25 (en ik baseer me op vele reviews en specs die ik gelezen heb over beide producten). Alles is Android overigens, heb geen Apple producten.
- ik gebruik bleutooth(BT) amper want heb nog een Mp3 speler die ik hoe dan ook via de audiokabel moet verbinden met de hoofdtelefoon. Of ik koppel hem aan mijn laptop en die kent geen BT. Als ik via de tablet met BT/NFC kan werken is het wel handig als ik de 35 koop.
- ik lees dat de NC niet uit kan bij de 35 als je deze wireless gebruikt. Dat vind ik persoonlijk een tekortkoming, omdat je dan geen keuze hebt of je de 'aware' mode inzet. Hoe wordt dit ervaren ? Wordt de aware mode veel gemist?
- ik lees niet duidelijk hoe het werkt als je de audiokabel gebruikt bij de 35 of je dan een keuze hebt uit wel/niet NC aanzetten. Ook vanuit de klantenservice van Bose zelf krijg ik daar niet een duidelijk antwoord op. Heeft iemand ervaring met gebruik van de audiokabel en of je dan de NC aan én uit kunt zetten?
- de ruis bij gebruik van NC zou bij 35 niet aanwezig zijn en bij 25 nog wel, hoewel de mate van hoe dat stoort heel subjectief is denk ik, maar hoe wordt dit ervaren?
- ik lees van enkele mensen dat de NC een bepaalde druk geeft op je oren en je er hoofdpijn van kunt krijgen. Is dat echt zo?