Hallo tweakers,
Ik zou graag advies willen over mijn build omdat ik nog nooit een eigen pc heb gebouwd en ik daar nu wel aan toe was.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe machine graag op hoge settings willen gamen op 1080p zonder fps onder de 45 fps te komen.
Games:
Het systeem mag maximaal €1000 kosten. Ik ben van plan hem zelf te assembleren.
Ik wil niet meer geld uitgeven dan nodig is, minder blijft natuurlijk beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem al mijn randapperatuur mee (muis, toetsenbord, speakers, headset en 2 beeldschermen van 1080p)
Verder neem ik mijn samsung 850 evo mee naar deze build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik maximaal een rx 480 nodig heb of een gtx 1060.
Verder zou ik graag 16 gb ram geheugen hebben omdat ik geen zin heb om over een jaar nog een 8gb stick te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb alleen voorkeur voor een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik graag willen dat hij een beetje stil is maar dat is niet mijn grootste prioriteit.
Ga je overklokken?
Nee , ik ben niet van plan over te klokken vandaar ook dat ik een boxed cpu heb met een goedkoper moederbord.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of deze build geschikt is voor 2 beeldschermen van 1080p of dat geen overkill is.
Ik zou graag ook willen weten of alle componenten compatibel met elkaar zijn.
Ik zit voor de rest erg te twijfelen over de case omdat ik niet heel veel meerwaarde hecht aan het raam maar ik las er wel een heleboel goede reviews van.
Mijn lijst:
Alvast bedankt!
Ik zou graag advies willen over mijn build omdat ik nog nooit een eigen pc heb gebouwd en ik daar nu wel aan toe was.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe machine graag op hoge settings willen gamen op 1080p zonder fps onder de 45 fps te komen.
Games:
- F1 2016
- Playersunknowns' battleground
- Fallout 4
- Rocket league
- Far cry
Het systeem mag maximaal €1000 kosten. Ik ben van plan hem zelf te assembleren.
Ik wil niet meer geld uitgeven dan nodig is, minder blijft natuurlijk beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem al mijn randapperatuur mee (muis, toetsenbord, speakers, headset en 2 beeldschermen van 1080p)
Verder neem ik mijn samsung 850 evo mee naar deze build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik maximaal een rx 480 nodig heb of een gtx 1060.
Verder zou ik graag 16 gb ram geheugen hebben omdat ik geen zin heb om over een jaar nog een 8gb stick te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb alleen voorkeur voor een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik graag willen dat hij een beetje stil is maar dat is niet mijn grootste prioriteit.
Ga je overklokken?
Nee , ik ben niet van plan over te klokken vandaar ook dat ik een boxed cpu heb met een goedkoper moederbord.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of deze build geschikt is voor 2 beeldschermen van 1080p of dat geen overkill is.
Ik zou graag ook willen weten of alle componenten compatibel met elkaar zijn.
Ik zit voor de rest erg te twijfelen over de case omdat ik niet heel veel meerwaarde hecht aan het raam maar ik las er wel een heleboel goede reviews van.
Mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 205,05 | € 205,05 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 244,95 | € 244,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 69,49 | € 69,49 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 79,- | € 79,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 862,29 | |
Alvast bedankt!