Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop is het beste?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik wil van het weekend een nieuwe laptop aanschaffen. Nu heb ik 3 laptops gevonden die mij aanspreken en ik als leek wil natuurlijk wel de beste en ik denk dat jullie mij daar wel in kunnen adviseren.
De laptops die ik zelf zag zitten waren:

Acer CB3-532-C3MX
HP laptop 14-AX000ND
Asus vivobook R417SA-WX235T

Alle 3 lagere prijsklasse en dat zoek ik ook, 1 van max 300 euro.

Het belangrijkste vind ik dat ik er verslagen mee kan maken, netflixen en fotobewerking.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Liefs Daphne

Alle reacties

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Welke laptop het beste is, hangt volledig af van wat je er mee wil gaan doen.

Zou je daar iets over kunnen zeggen?
(En links kunnen geven naar de Pricewatch met de specifieke modellen die je op het oog hebt? https://tweakers.net/pricewatch/)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:10:
Hoi tweakers,

Ik wil van het weekend een nieuwe laptop aanschaffen. Nu heb ik 3 laptops gevonden die mij aanspreken en ik als leek wil natuurlijk wel de beste en ik denk dat jullie mij daar wel in kunnen adviseren.
De laptops die ik zelf zag zitten waren:

Acer CB3-532-C3MX
HP laptop 14-AX000ND
Asus vivobook R417SA-WX235T

Alle 3 lagere prijsklasse en dat zoek ik ook, 1 van max 300 euro.

Het belangrijkste vind ik dat ik er verslagen mee kan maken, netflixen en fotobewerking.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Liefs Daphne
Hallo Daphne,

ik heb een lijstje gemaakt, en er 1 laptop aan toegevoegd:

https://tweakers.net/pric...307;589069;722411;659025/

Ik zou zelf voor deze gaan: pricewatch: Asus F551MAV-BING-SX1008B
Die scoort namelijk ook goed qua reviews. :)

Mijn tweede keus zou de volgende zijn: pricewatch: Asus VivoBook R417SA-WX235T

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 08:29 ]

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 20:31

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Fotobewerking op een systeem van 300 euro kun je al vergeten. Net als dat je een auto wilt hebben die 300km/h gaat en max 5000 euro mag kosten.

Voor verslagen en Netflix kun je naar mijn idee het beste voor de Asus gaan, maar fotobewerking ? Zoek dan in een segment van 600 euro met een externe videokaart of een met een fatsoenlijke Intel HD gpu

[ Voor 7% gewijzigd door Luchtbakker op 24-03-2017 08:28 ]

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:48

P_Tingen

omdat het KAN

Hangt er van af, want wat de een "fotobewerken" noemt, haalt de ander zijn neus voor op. Dingetjes wegpoetsen, bijknippen, rode ogen fixen, simpel effectje, dat soort werk wil meer dan prima op een < €300 laptop.

Als je hem veel mee wil nemen, is een 14'' model handiger. Ik sluit me bij Tusa aan voor de keuze van de vier die hij voorstelt. De andere 3 hebben slechts 32GB opslag en dat is wel wat krap. De Asus heeft vermoedelijk een gewone HDD die nog is te vervangen door een SSD voor extra snelheid.

En om het nog moeilijker te maken :) is deze HP wellicht ook een optie: pricewatch: HP 15-ay081nd

... en gaat over tot de orde van de dag