Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RDP connectie via RDP broker naar apparte server collecties

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RomanoKiller
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-02-2022
we hebben een remote desktop broker server die fungeert als gateway voor de 2 server collecties. Collectie 1 heeft 3 servers en nummer 2 heeft 2 servers. In de broker word geregeld welke gebruikersgroep waar naartoe word geleid. Maar bij aanmelden kom je op de broker/gateway server terecht in plaats van de servers in kwestie.

Wat we hebben geprobeerd?
Dns round robin, en veel googlen naar het probleem..

Ik hoop dat ik het zo goed uitleg en iemand een idee heeft wat ik verkeerd instel.

Beste antwoord (via RomanoKiller op 02-12-2021 14:19)

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 13:26
Ik verwacht niet dat de TS ooit nog zal reageren, dit topic openen is het enige wat de TS ooit op GoT gedaan heeft.

Alle reacties

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Killah_Priest
RomanoKiller schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:55:
we hebben een remote desktop broker server die fungeert als gateway voor de 2 server collecties. Collectie 1 heeft 3 servers en nummer 2 heeft 2 servers. In de broker word geregeld welke gebruikersgroep waar naartoe word geleid. Maar bij aanmelden kom je op de broker/gateway server terecht in plaats van de servers in kwestie.

Wat we hebben geprobeerd?
Dns round robin, en veel googlen naar het probleem..

Ik hoop dat ik het zo goed uitleg en iemand een idee heeft wat ik verkeerd instel.
Over welk OS praten wij? Hoe ziet je deployment eruit? Met de mededeling dat je veel hebt lopen googlen (waar heb je op gezocht?) en DNS round robin hebt ingesteld zegt nou niet echt wat je gedaan hebt.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

RomanoKiller schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:55:
In de broker word geregeld welke gebruikersgroep waar naartoe word geleid.
Hoe heb je dat precies geregeld?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:57
Question Mark schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:51:
[...]

Hoe heb je dat precies geregeld?
Daar ben ik ook heel benieuwd naar!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Wimmel

Hello

Hoe bepaal je dat je op de broker terecht komt? Bij remote desktop connecties zie je namelijk in de connection bar altijd de naam van CB ondanks dat je op een van de Sessionhosts bent aangelogd. Dit kan je snel controleren door even vanuit een cmd venster 'hostname.exe' uit te voeren.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:47
Heb je wel een RDS-connection-profiel opgehaald vanaf de connection broker ipv los een RDP connectie te starten zonder extra instellingen met als doel-IP de connection-broker?

Acties:
  • Beste antwoord

• Killah_Priest
Ik verwacht niet dat de TS ooit nog zal reageren, dit topic openen is het enige wat de TS ooit op GoT gedaan heeft.
Pagina: 1