Kan tweede scherm niet dectecteren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wooshx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-02 15:24
Beste mensen,

Ik heb een 1060 Videokaart met DVI-D, HDMI en display aansluiting. Mn eerste scherm zit op DVI-D naar DVI-D.

Tweede scherm wil als ik HDMI naar HDMI gebruiken, maar het systeem geeft aan geen tweede scherm niet te kunnen detecteren. Ik kan het tweede beeldscherm wel zien bij beeldscherminstellingen, hij heeft alleen geen beeld. Bij het aansluiten van m'n DVI-D naar mn nieuwe scherm, krijg ik gelijk beeld, het lijkt me dus ook geen driver fout. Ik heb mn HDMI kabel op de tv getest, deze doet het, ook geen kabelfout dus.
Het is een nieuw scherm, maar ik krijg op geen enkele manier beeld met HDMI. Ik het helaas niet andersom testen aangezien mijn eerste scherm alleen VGA en DVI-D heeft.

Iemand suggesties..? Enigste wat ik me nog kan bedenken is een defecte HDMI poort op het scherm.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-06 10:12

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

@wooshx
Werkt het scherm wel op een ander apparaat via HDMI? Ik verwacht van wel.
Wat zie je in het Nvidea configuratie centrum staan?

[ Voor 4% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 23-03-2017 20:13 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wooshx
T.Kreeftmeijer schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:13:
@wooshx
Werkt het scherm wel op een ander apparaat via HDMI? Ik verwacht van wel.
Wat zie je in het Nvidea configuratie centrum staan?
Nee, ook bij het aansluiten op de laptop krijg ik geen beeld, ik zie het beeldscherm wel overspringen, en het beeldscherm veranderd ook van 1 naar 1|2 zegmaar, maar meer ook niet.

Bij nvidea zie ik gewoon allebei de schermen, en kan ik verschillende dingen instellen met hz en liggend etc, of wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Als je dát scherm als enige scherm aansluit middels HDMi, krijg je dan tijdens het opstarten van je PC wel een bootlogo en de mogelijkheid om in het BIOS te kunnen komen?

P.S: Ik verdenk de kabel..... Maar: Test eerst maar eens of je wel in 't BIOS van de PC kunt geraken.

[ Voor 23% gewijzigd door Will_M op 23-03-2017 20:37 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wooshx
wimmel_1 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:30:
Als je dát scherm als enige scherm aansluit middels HDMi, krijg je dan tijdens het opstarten van je PC wel een bootlogo en de mogelijkheid om in het BIOS te kunnen komen?

P.S: Ik verdenk de kabel..... Maar: Test eerst maar eens of je wel in 't BIOS van de PC kunt geraken.
Nee ik krijg helemaal niks, ik krijg alleen het paarse scherm van BenQ maar geen bootlogo of bootopties.

Andere kabel heb ik al geprobeerd, HDMI kabel, geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 08:32
Wellicht kan er alleen een actieve converter op de display port aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wooshx
Ben nu zover dat bij het aansluiten van de HDMI kabel op het tweede scherm, het beeld op het eerste sherm ook weg valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wooshx
Opgelost!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Én.... Wat was je oplossing?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:20
Beeldscherm het raam uit gekieperd? :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wooshx
Blijkbaar pakte die de HDMI aansluiting niet automatisch. Heb dus het tweede scherm aangesloten met DVI, toen naar het menu gegaan op het scherm ( dit ging niet zonder dat het scherm daadwerkelijk beeld had ) toen in het schermmenu de standaard input op HDMI gezet ipv automatisch.
Daarna DVI verwijderd en terug gestopt in eerste scherm, daarna HDMI aangesloten in tweede scherm, en tadaa! Vond het al zo gek, aangezien ik hem wel kon zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesis1650
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-04 13:10
Veel beeldschermen kun je de input automatisch laten detecteren/resetten door de Menu-knop een paar seconden ingedrukt te houden. bij mijn BenQ en Dell schermen werkte dat in ieder geval elke keer. Mss een tip voor de volgende keer ;)
Pagina: 1