Directional Speaker on the cheap?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
Hallo,

Mijn vriendin en ik delen hetzelfde bed maar niet dezelfde audiovoorkeur bij een poging tot slapen. Waar zij graag audio hoort heb ik het liever geheel stil.

Directional speaker to the rescue? Nou heb ik wel eens gehoord over directional speakers maar ik kan zo niet echt betaalbare exemplaren vinden en ik was niet van plan €200+ uit te geven. Hoe goed werken deze, kan je daar een bed mee scheiden waar de ene persoon wel audio heeft en de ander niet? En wie weet een betaalbare te noemen (lieftst <€50?).

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Of gewoon een bluetooth in ear headphone voor je vriendin? Werkt bij ons thuis prima :)

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:16

Jag

Ik weet niet precies wat je gezien hebt, maar een speaker die een full range gecontroleerde afstraling heeft, dus ook in het laag, zijn meestal behoorlijk groot. En dan nog, gecontroleerde afstraling is dan iets van een cardioide afstraling of gelijkends. Dat is -6dB op 90 graden, nog los van het gereflecteerde geluid, nauwlijks genoeg om overlast te voorkomen. Kortom, dat gaat niet echt :). Koptelefoon of klein speakertje heel dichtbij zetten zijn logischere oplossingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:55
Of oordoppen. Bij kruidvat heb je simpele schuimpjes voor een paar euro of iets duurdere pluggerz voor een tientje. Kan jouw vriendin de tent afbreken en jij rustig slapen :D

[ Voor 20% gewijzigd door LA-384 op 23-03-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
in-ear heeft ze een hekel aan en een andere geluidsoplossing voegt weinig toe denk ik, moet ik zelf maar aan de oordopjes.

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 19:42

TimvH

Kletsmajoor

Xthemes.us schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:18:
in-ear heeft ze een hekel aan en een andere geluidsoplossing voegt weinig toe denk ik, moet ik zelf maar aan de oordopjes.
Vrouwen... :P
Pagina: 1