Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Auto retry reload pagina Chromium

Pagina: 1
Acties:

• alexandersamson
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-12-2022
Hallo,

Ik heb een Raspberry PI met Chromium draaien op een Raspbian Pixel distributie.
Ik draai een NginX webservertje op deze Raspberry en via de Chromium browser, kan ik via localhost de pagina bezoeken.
De bedoeling is dat deze pagina dat altijd wordt weergegeven. Er zit een touchscreen aan vast en het moet als een soort controlepaneel dienen. De opstartoptie '-kiosk' wordt dan ook gebruikt voor de Chromium browser.

Waar ik nu tegenaanloop is dat als de pagina om wat voor reden dan ook een error krijgt in bijvoorbeeld de verbinding (Er zijn intervaltimers met AJAX aanroepen), ik deze handmatig moet refreshen.
Het liefst zie ik dat Chromium detecteert dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dan eens in de zoveel tijd probeert het laatst bekende nog eens te laden.

Op Chrome (op de laptop) als er om wat voor reden dan ook een verbindingsprobleem is, lijkt het er wel op dat de pagina opnieuw probeert te laden bij herstel van verbinding. Ik heb het idee dat het dan ook technisch mogelijk is. Maar ik heb dit wiel zelf nog niet uit kunnen vinden. Kan en wil iemand mij hiermee iets verder op weg helpen?

Elektronicaprojecten van mij: http://www.gm7.nl