Nintendo 3ds of switch

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 06:26
Help mij gasten.

Ik heb een dilemma wil mij graag een console voor on the go aanschaffen. Maar nu twijfel ik gigantisch koop ik de 3ds nog of ga ik onmiddellijk voor de switch.
Tis ook wel de bedoeling om wat multi-player te spelen.

Help me out guys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 22:13

GforceNL

Out of memory....

Wat help je zelf aan aan voor en nadelen afgewogen?

Beetje eigen inzet tonen wordt altijd gewaardeerd. ;)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 14:18
Ja ik het werkelijk waar geen idee. 3ds heeft natuurlijk een supergrote backlog aan games en voor de switch zijn maar een paar games beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 16:38
Als je er nu gelijk al mee aan de slag wilt kunnen, dan moet je je afvragen of je je alleen met Zelda BotW bezig kunt houden, want dat is toch wel de must-have voor de Switch momenteel. Er zijn andere games, maar niet veel. Voor de 3DS is een gigantisch aantal games beschikbaar en daar zitten echt hele sterke titels bij.
Daarnaast – hoe lang ben je onderweg? Als je uren wilt kunnen gamen dan is de 3DS de betere keuze, want een Switch houdt het zo lang niet vol. Als je net zo vaak thuis als onderweg speelt dan is de Switch weer een betere optie, al kun je op de bank ook gewoon de 3DS tevoorschijn halen natuurlijk.

Ik zou, als je nog geen duidelijke voorkeur hebt, nu voor de New 3DS gaan, dan heb je de meeste opties qua games. De Switch komt op termijn waarschijnlijk nog wel tot zijn recht maar is op het moment te beperkt in zowel gameaanbod als gewoon letterlijk hardwareaanbod om een aanrader te zijn, IMHO.

Multiplayer kan op allebei. Voordeel van de Switch is dan wel dat je daar naar verwachting vaker met meerdere spelers op één Switch kunt spelen (elk een JoyCon) terwijl je op de 3DS altijd meerdere systemen nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:19

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik heb dit topic gesloten, daar je nul eigen inzet toont maar wel alle inzet verwacht van de community. Op tweakers zijn we er graag voor elkaar, maar dat komt wel van 2 kanten. :). Je kunt het nogmaals proberen met eigen inzet in een nieuw topic, of stuur mij een dm met je nieuwe tekst voor de topic start.

Dit topic is gesloten.