Toon posts:

Wat een kutzooi!

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn al die moderetters toch een stelletje eikels...Als ik toch kijk wat voor een topics ze dichtgooien dan kan ik niets anders zeggen dan: losers. Wat is er gebeurt met een duwtje in de goede richting, verplaatsing naar een ander forum, wachten of er iets uitkomt alvorens Žm dicht te gooien. Wat een neusvreters, ze zitten de hele dag een beetje te browsen, af en toe Žs checken en bevalt het niet ------> dicht... Elke moddervreter die zich aangesproken voelt moet zich schamen.......

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

:)

Slecht geslapen ?

Kan jij me zo'n draadje aanwijzen trouwens ?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dus,
heb je misschien ook enige voorbeelden?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Overdrijven is ook een vak DaQuillA :(

Wees blij dat ze er zijn !

Anders was het nu een gigantishe poekelbende geweest hier.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

:X

Bericht hierboven

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Neem een biertje en ga rustig in het zonnetje zitten :Y)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

gooi deze dan ook maar dicht >:)

dus ...

Verwijderd

Topicstarter
Dichtgooien, dit forum is voor al je flames duzzzzzzzzz......enniewee, het valt me wel Žs op dat een topic wel erg makkelijk dichtgegooid wordt,dat kan toch nog altijd? Voorbeelden zou ik moeten gaan zoeken maar om nou elke keer wanneer ik zoŽn actie zie per topic moet gaan klagen dan blijf je bezig. Af en toe wat moddereters een beetje kriebelen leek me een beter oplossing.

btw, niet super geslapen maar het is vooral dat bloedhete weer....warm pff...zoooooooo warm... ..need airco....

Enfin, hebben meer mensen zoŽn algemeen gevoel van verminderde moddereter-kwaliteit??

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

fijn dat je even vertelt wat er nou pcies aan de hand is?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Mag ik dan toch een complimentje maken voor de ModMan die zojuist mijn thread verplaatst heeft?
BullDog bedankt! Je bent een KEI!!! :)
En ik ben weer heppie
RCtjuh

Verwijderd

Haal die heipaal uit je **** .. mischien dat je dan tot rust komt :)

Oftewel : noem voorbeelden met valide argumenten, of hou je verwijten voor je.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Tjsa, ik mod gewoon tot een thread écht escaleert, dan pas op slot. Ik vind dat mijn collegaŽs uitstekend werk doen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Havana voelt zich duidelijk niet aangesproken...een andere mod wel. ;)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HlpDsK formuleert het misschien een beetje bot, maar het is wel zo dat je al de 8362ste (and counting) gebruiker bent die onbeargumenteerd ons af loopt te branden.
Zoals dus al een paar keer gevraagd; heb je geldige argumenten in de vorm van threads die volgens jouw humble opinion ten onrechte van een slot zijn voorzien?

Plak ze dan vooral in deze thread; if not, denk dan nog eens na waarom je deze thread eigenlijk gestart hebt.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
Op woensdag 04 juli 2001 12:55 schreef HlpDsK het volgende:
Haal die heipaal uit je **** .. mischien dat je dan tot rust komt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/happy/roflmao.gif

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Misschien een ideetje...?
Geef m zelf eens wat mod-werk!
Dan weet ie hoe moeilijk/makkelijk het is...

Ben je meteen van die afbranders af!

Tis maar n ID-tjuh
RCtjuh

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

*kuch* waarom denk je dat ik *kuch* chem, mij nu laat vervangen? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Kaj, lees mŽn 2de post |:( !

Verder niemand met hetzelfde gevoel???

• Bene
  • Laatst online: 24-11 10:29

Bene

list incomprehension

Op woensdag 04 juli 2001 13:50 schreef DaQuillA het volgende:

Verder niemand met hetzelfde gevoel???
Troll. Ik heb juist klachten over de vermindere n00b kwaliteit. Ga dan naar een ander forum.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 13:50 schreef DaQuillA het volgende:
Daarin weiger je alsnog met een vage smoes om voorbeelden te geven.
Je mag sowieso al blij zijn dat je geen vette waarschuwing voor flamen tegen alle moderators hebt gekregen.
En als je niet snapt dat dat "voor al je flames" een grap is moet je misschien helemaal maar wegblijven.
Dit leek je de beste oplossing, nou, sorry hoor, maar hier bereik je niks mee, de moderators "kriebelen", wat heb je daar nou aan? Als je serieus denkt dat ze iets fout doen, kun je dat met voorbeelden aangeven en dan kunnen ze daar serieus aan werken, zomaar bot iemand uitschelden roept alleen maar weerstand op.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

Op woensdag 04 juli 2001 13:37 schreef ACM het volgende:
*kuch* waarom denk je dat ik *kuch* chem, mij nu laat vervangen? >:)
't vreet tijd idd

al begon ik voortvarend, het beoordelen, sluiten/verplaatsen van een topic, inlichten van de topicstarter, duidelijke slot/move reden vermelden

je bent er al gauw 2-3 minuten mee bezig

dat lijkt niet veel maar er komt een zondvloed aan topics bij (in /14) zodat je op een gegeven moment maar wat topics op wat minder nette wijze sluit...

maar rcy2k heeft helemaal gelijk, laat hem maar eens een dagje modden... krijgt-ie meeten de anti-crew got'ers over je heen!

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nope ik voel me niet aangesproken :P Dan moet je het maar gewoon zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 14:26 schreef johnny appleseed het volgende:

En als je niet snapt dat dat "voor al je flames" een grap is moet je misschien helemaal maar wegblijven.
----->Dit begreep ik idd niet......

zomaar bot iemand uitschelden roept alleen maar weerstand op.
-----> weerstand??

Verwijderd

Slotje ? >:)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ja man echt waar allemaal sukkels hiero zeg!!

Ofzo..

Verwijderd

Dat vindt ik nou ook Rick !

:9~

Verwijderd

/me quote even zichzelf :P
Op maandag 02 juli 2001 15:24 schreef nelske het volgende:
/me verbaast zich er elke keer weer over hoe mensen van elke kleine mug een olifant gaan maken.

Het lijkt net alsof ze tegen elke steen die ze tegen komen aan moeten gaan schoppen.

Komt dit nou, omdat het op het moment relatief rustig in LA is of heeft het een andere reden?

/me out :)
Gaat volgens mij weer aardig op.
Hoe kun je nou iets van de daken gaan schreeuwen/vloeken zonder dat je uberhaupt voorbeelden van jouw stelling kan geven :?

Ik mag toch wel aannemen dat je even nagedacht hebt, voordat je dit topic plaatste. Dan had je kunnen weten, dat je met voorbeelden aan zou moeten komen!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op woensdag 04 juli 2001 16:40 schreef RickJansen het volgende:
Ja man echt waar allemaal sukkels hiero zeg!!

Ofzo..
Waar je je mee inlaat, wordt je door besmet :+

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 04 juli 2001 16:55 schreef nelske het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat je even nagedacht hebt, voordat je dit topic plaatste. Dan had je kunnen weten, dat je met voorbeelden aan zou moeten komen!
Laten we het hopen ;(
Op woensdag 04 juli 2001 14:32 schreef chem het volgende:

't vreet tijd idd
Das een van de redenen dat ik het nu tijdelijk effe niet doe ;) (ok, veel minder)
maar rcy2k heeft helemaal gelijk, laat hem maar eens een dagje modden... krijgt-ie meeten de anti-crew got'ers over je heen!
Tsja, nadeel is, dat niet iedereen geschikt zal modden. Maar dan krijg je waarschijnlijk nog meer boze users (of uit een andere hoek)

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 04 juli 2001 17:10 schreef Daniel Kegel het volgende:
Waar je je mee inlaat, wordt je door besmet :+
:+ * IceStorm lacht ECHT niet :D :P

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Maar ok, geen voorbeelden? Dan trek ik me er ook niks van aan... :Z

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Hmmm... ik vind dat de topic-starter toch wel enigszins gelijk heeft hoor. Als ik even kijk naar het Fok! Forum wordt daar veel minder moeilijk gedaan met het zetten van slotjes. Hier moet echt alles strikt volgens de regels, anders word je topic direct op slot gezet. Ik snap ook niet waarom je een topic uberhaupt op slot zou doen (okay, discriminatie, warez, etc. topics uitgesloten). Die topics kan je namelijk makkelijk negeren.
Neem nou bijvoorbeeld het Dragon Ball Z topic. Daar wordt de hele tijd gezeurd dat het teveel off-topic is enzo, en dat ie gauw op slot gaat als het niveau niet omhoog gaat... Ik snap dat niet, de mensen in dat topic hebben er plezier aan en ik denk niet dat er veel mensen zijn die zich eraan ergeren. Dat kan je dan toch gewoon openlaten? Verplaats het topic dan naar de HK ofzo, maar met sluiten maak je meer mensen boos dan blij.

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrene, het gaat om diegene die zich wel aangesproken voelen. Die weten zelf ook wel dat ze vaak denken:
mmm, zint me niet, slotje!
mmm, wordt waarschijnlijk nix met dat topic, slotje!
mmm, niveau te laag, sl....
etc.
Ik geef toe dat ik erg agressief begin met mŽn bewoordingen maar ik geef ook aan dat het geldt voor diegene die zich van dergelijke praktijken bedienen.

Als ik VOORBEELDEN ga geven, dan wordt ELK voorbeeld weer een geheenenweer van welles/nietes, en dan zou het een slotje moeten worden (off-topic)...

Van mij mag trouwens de topictitel wel vervangen worden door: Moderator-kwaliteit ter discussie o.i.d.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 17:21 schreef 208 het volgende:
Hmmm... ik vind dat de topic-starter toch wel enigszins gelijk heeft hoor. Als ik even kijk naar het Fok! Forum wordt daar veel minder moeilijk gedaan met het zetten van slotjes. Hier moet echt alles strikt volgens de regels, anders word je topic direct op slot gezet. Ik snap ook niet waarom je een topic uberhaupt op slot zou doen (okay, discriminatie, warez, etc. topics uitgesloten). Die topics kan je namelijk makkelijk negeren.
Neem nou bijvoorbeeld het Dragon Ball Z topic. Daar wordt de hele tijd gezeurd dat het teveel off-topic is enzo, en dat ie gauw op slot gaat als het niveau niet omhoog gaat... Ik snap dat niet, de mensen in dat topic hebben er plezier aan en ik denk niet dat er veel mensen zijn die zich eraan ergeren. Dat kan je dan toch gewoon openlaten? Verplaats het topic dan naar de HK ofzo, maar met sluiten maak je meer mensen boos dan blij.
Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar ik heb toevallig die opmerking van Sinterklaas82tm gelezen en wat jij er nu van maakt zei hij niet:

Hij zei dus dat er 3 mogelijkheden waren:
1. niveau omhoog en ontopic
2. slotje
3. move.to/HK <-- Jaja, die werkt :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 17:33 schreef DaQuillA het volgende:
Grrrrrene, het gaat om diegene die zich wel aangesproken voelen. Die weten zelf ook wel dat ze vaak denken:
mmm, zint me niet, slotje!
mmm, wordt waarschijnlijk nix met dat topic, slotje!
mmm, niveau te laag, sl....
etc.
Ik geef toe dat ik erg agressief begin met mŽn bewoordingen maar ik geef ook aan dat het geldt voor diegene die zich van dergelijke praktijken bedienen.

Als ik VOORBEELDEN ga geven, dan wordt ELK voorbeeld weer een geheenenweer van welles/nietes, en dan zou het een slotje moeten worden (off-topic)...

Van mij mag trouwens de topictitel wel vervangen worden door: Moderator-kwaliteit ter discussie o.i.d.
OK, ik snap dat iedere mod zijn slotjes-zet-gedrag zal verdedigen, ze worden niet voor niets gezet, maar noem gerust namen van mods die je slecht of onterecht vindt modereren, spreek ze er desnoods over ICQ op aan. Zo kunnen we nog niks. Ik voel me persoonlijk niet aangesproken, maar misschien bedoel je mij wel... Dat soort dingen zijn nogal vaag in deze thread.

Je mag BTW wel wat minder grove taal gebruiken en wat netter vragen of het mod-beleid mag veranderen

• IceStorm

IceStorm

Ik ga mee met Grrrrrene. Als je vind dat ik iets fout doe laat het dan gewoon weten. Via LA/icq/mail, maakt me niet uit. Maar voor mijn gevoel doe ik niks verkeerd en dat heeft elke mod. Zolang er niemand zegt "DAT en DAT doe je fout" kunnen we er weinig aan veranderen.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 17:34 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar ik heb toevallig die opmerking van Sinterklaas82tm gelezen en wat jij er nu van maakt zei hij niet:

Hij zei dus dat er 3 mogelijkheden waren:
1. niveau omhoog en ontopic
2. slotje
3. move.to/HK <-- Jaja, die werkt :)
Ja, maar je weet dondersgoed wat ik bedoel. Vaak wordt er gewoon een slotje gezet. Voordat de HK er was begon men er ook mee te dreigen dat het grote DBZ-topic op slot moest. Dat vind ik dus gewoon een beetje overdreven. Dit forum is voor de gebruikers, als die het forum iets anders gebruiken dan eigenlijk bedoeld was: so be it. Als ze er maar lol aan beleven. Het forum wordt immers gevormd (wow, wat een mooie woordspeling) door de gebruikers, niet door de makers IMHO. Je kan wel zeggen van: "ik wil dat het forum zus en zo wordt", maar uiteindelijk wordt het toch zoals het publiek het wilt.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 17:49 schreef 208 het volgende:

[..]

Ja, maar je weet dondersgoed wat ik bedoel. Vaak wordt er gewoon een slotje gezet. Voordat de HK er was begon men er ook mee te dreigen dat het grote DBZ-topic op slot moest. Dat vind ik dus gewoon een beetje overdreven. Dit forum is voor de gebruikers, als die het forum iets anders gebruiken dan eigenlijk bedoeld was: so be it. Als ze er maar lol aan beleven. Het forum wordt immers gevormd (wow, wat een mooie woordspeling) door de gebruikers, niet door de makers IMHO. Je kan wel zeggen van: "ik wil dat het forum zus en zo wordt", maar uiteindelijk wordt het toch zoals het publiek het wilt.
Klopt, heb je voor 99% gelijk in, ware het niet dat wij (moderators) proberen het niveau in alle subfora behalve HK een beetje omhoog te krikken. Onzin hoort in HK. Ik denk ook dat Sinterklaas82tm (daar hebben we het op dit moment over) dat DBZ topic naar HK zou moven, hij had het al aan me gevraagd of ik het in HK wilde hebben en dat vond ik prima.

Probleem is alleen dat de helft van de users in die thread niet in HK kunnen en dat je dan weer gezeur krijgt in LA van "Waar is dat topic" of "Ik wil een slotje op mijn topic, want _ik_ kan er niet meer in"... Dus vandaar dat eventuele slotje.

Maar hij is toch nog open, of niet? Het was meer bedoeld als corrigerende actie denk ik, maar ok, dat mag sinterklaas82tm zelf uitleggen

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 17:55 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Klopt, heb je voor 99% gelijk in, ware het niet dat wij (moderators) proberen het niveau in alle subfora behalve HK een beetje omhoog te krikken. Onzin hoort in HK. Ik denk ook dat Sinterklaas82tm (daar hebben we het op dit moment over) dat DBZ topic naar HK zou moven, hij had het al aan me gevraagd of ik het in HK wilde hebben en dat vond ik prima.

Probleem is alleen dat de helft van de users in die thread niet in HK kunnen en dat je dan weer gezeur krijgt in LA van "Waar is dat topic" of "Ik wil een slotje op mijn topic, want _ik_ kan er niet meer in"... Dus vandaar dat eventuele slotje.

Maar hij is toch nog open, of niet? Het was meer bedoeld als corrigerende actie denk ik, maar ok, dat mag sinterklaas82tm zelf uitleggen
Ja, maar het ging me niet zozeer om het DBZ topic. Gewoon, bij sommige slotjes zie je gewoon dat 'de pret wordt bederfd' door het topic op slot te doen. En ik vind gewoon dat die slotjes niet horen, die topics moet je gewoon openlaten. Topics als "MP3 --> WAV... hoe?" mag je van mij part sluiten, daar heb je inderdaad niets aan nee.

• Grrrrrene
  • Niet online
Probleem is dat de "fun" in topics (lees: onzin of gein) in HK thuishoort. Daar kun je topics wel allemaal naartoe dumpen, maar dan kan de helft er weer niet in. Lees LA er maar 's op na hoeveel commentaar je krijgt als je ook maar 1 topic verplaatst naar HK en de topicstarter kan er niet in. Da's dus een afweging die je moet maken en als je ziet dat de helft van de users in een thread er niet in kunnen, kun je IMHO beter het topic op slot doen dan de helft van de users buitenspel zetten.

Maar je hebt opzich gelijk dat je de lol er niet vanaf moet halen door het "altijd maar" te sluiten :)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 18:10 schreef Grrrrrene het volgende:
Probleem is dat de "fun" in topics (lees: onzin of gein) in HK thuishoort. Daar kun je topics wel allemaal naartoe dumpen, maar dan kan de helft er weer niet in. Lees LA er maar 's op na hoeveel commentaar je krijgt als je ook maar 1 topic verplaatst naar HK en de topicstarter kan er niet in. Da's dus een afweging die je moet maken en als je ziet dat de helft van de users in een thread er niet in kunnen, kun je IMHO beter het topic op slot doen dan de helft van de users buitenspel zetten.

Maar je hebt opzich gelijk dat je de lol er niet vanaf moet halen door het "altijd maar" te sluiten :)
Ja, precies. Als een topic op zich al is gestart voor de fun, moet ie naar de HK of op slot (en het is inderdaad erg irritant als je er niet bijkan, maar dat probleem heb ik gelukkig niet). Maar soms zie je wel eens in een serieus topic dat er veel off-topic wordt geluld, of dat men het topic niet serieus neemt. Vaak worden deze dan op slot gedaan, en van die topics vind ik dat ze open moeten blijven.
En dat zie ik ook in SG, bijvoorbeeld het Asian Babes topic. Dat werd ook op slot gedaan zonder echte reden. Vind ik gewoon onterecht, laat toch lekker staan dat topic, niemand die er last van had toch?

• Grrrrrene
  • Niet online
Klopt. Je kunt idd beter sturend bezig zijn, dan alles maar op slot gooien, daar heb je helemaal gelijk in. Ik zal 's kijken wat er met dat betreffende topic gebeurd is, want ik kan me idd iets van herinneren

edit: Het gaat dus over dit topic in SG: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/156807

Ecteinascidin sluit het topic met uitgebreide uitleg. Ik zit ff te denken of HK er toen al was... Ik geloof het wel, ja, weet het wel zeker... Ik denk dat je het slotje daarop vooral had te danken aan de user "athlonkmf" die het nodig vond om 200 plaatjes te posten in 200 posts... Dan kun je 2 dingen doen: alle 200 posts verwijderen (en daarmee de plaatjes), of het topic sluiten.

BTW: athlonkmf was niet de enige die op zo'n overdreven manier posts wilde winnen, er deden nogal wat mensen aan mee...

Verwijderd

Ok, thanks. Aan dit soort modjes hebben we tenminste wat (modjes die echt luisteren naar wat je zegt) :P

edit: ja, okay, maar als hij alles in 1 post zou doen, zullen veel PC's klemlopen. Hij had gewoon veel mooie plaatjes :D Maar goed, op zich is het inderdaad wel een manier om veel posts te winnen, hij had ook alle linkjes in 1 post kunnen gooien. Maar toch had die ecteinadsidsdfj nogwat wel even mogen zeggen dat ie had moeten kappen met zoveel te posten of met andere suggesties aan kunnen komen.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nee van sinterklaas mogen we alleen over de verhaallijn hebben, niet eens over _DBZ_ icons, posters etc, het lijkt net of sinterklaas er zo snelmogelijk van af wil.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 18:40 schreef 208 het volgende:
Ok, thanks. Aan dit soort modjes hebben we tenminste wat (modjes die echt luisteren naar wat je zegt) :P
Thanx, ik doe m'n best ;)
edit: ja, okay, maar als hij alles in 1 post zou doen, zullen veel PC's klemlopen. Hij had gewoon veel mooie plaatjes :D
Dat is niet waar, het is gewoon zo dat je een bak geheugen nodig hebt om al die plaatjes in te laden en dan maakt het niet uit of je 200 posts post of dat je het allemaal in 1 post doet...
Maar goed, op zich is het inderdaad wel een manier om veel posts te winnen, hij had ook alle linkjes in 1 post kunnen gooien. Maar toch had die ecteinadsidsdfj nogwat wel even mogen zeggen dat ie had moeten kappen met zoveel te posten of met andere suggesties aan kunnen komen.
Tja, dat is een beslissing die ieder voorzich moet nemen. Ligt eraan of de betreffende mod in een goede bui is of niet. Wij zijn ook maar mensen en reageren niet altijd hetzelfde.

Ik denk dat, nu HK een beetje als "onzinprullenbak" bekend staat, meer en meer mods onzin naar HK gaan moven in plaats van sluiten. Hopelijk is dat wat jij bedoelde en is dan het "probleem" opgelost...

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 18:42 schreef SaURoN het volgende:
Nee van sinterklaas mogen we alleen over de verhaallijn hebben, niet eens over _DBZ_ icons, posters etc, het lijkt net of sinterklaas er zo snelmogelijk van af wil.
Als dat zo was had het topic allang op slot gezeten of in de Huiskamer gezeten.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 18:54 schreef Grrrrrene het volgende:
Tja, dat is een beslissing die ieder voorzich moet nemen. Ligt eraan of de betreffende mod in een goede bui is of niet. Wij zijn ook maar mensen en reageren niet altijd hetzelfde.

Ik denk dat, nu HK een beetje als "onzinprullenbak" bekend staat, meer en meer mods onzin naar HK gaan moven in plaats van sluiten. Hopelijk is dat wat jij bedoelde en is dan het "probleem" opgelost...
Ik moet inderdaad toegeven dat sinds de komst van de HK er steeds minder slotjes komen en daar ben ik wel blij van. Het enige probleem dat er nu nog is, is dat sommige mensen hun topic niet meer kunnen lezen omdat het naar de HK is verplaatst. Daar zou echt een oplossing voor moeten komen (al hoewel het mij niet echt uitmaakt, aangezien ik toch al toegang heb :P ).

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 18:42 schreef SaURoN het volgende:
Nou, je moet toegeven dat het niet meer over DBZ ging in dat topic. Bovendien: het topic is nog open en sinterklaas dreigde om de volgende reden:
Ik keek vandaag op de laatste pagina van dit topic en kwam dit tegen, dat mag dus niet, dat begrijpen jullie zelf ook wel. DBZ/GT episodes aanbieden/vragen valt gewoon onder warez.
Ik hoop dat het niet meer gebeurt.
Scannen en posten..
Of zal dit door onze lieve mod de goeie sint toch in de kiem gesmoord worden?

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, ik let nog op hier hoor
't gaat niet echt meer over DBZ heb ik het idee.
Er zijn 3 opties :
-sluiten
-on-topic
-huiskamer

^^^naar aanleiding van een aantal opmerkingen over tv-out, kabeltjes, geluid e.d., nogal offtopic dus
Alles van DBZ wat een interessante discussie op kan leveren IMHO. Kijk eens wat een mooie poster ik nu weer heb heeft niemand wat aan

^^^reactie op waarover het topic dan wel mocht gaan
Lijkt me toch dat hij het zelf heel duidelijk uitlegt?

• Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 12:33 schreef DaQuillA het volgende:
Wat zijn al die moderetters toch een stelletje eikels...Als ik toch kijk wat voor een topics ze dichtgooien dan kan ik niets anders zeggen dan: losers. Wat is er gebeurt met een duwtje in de goede richting, verplaatsing naar een ander forum, wachten of er iets uitkomt alvorens Žm dicht te gooien. Wat een neusvreters, ze zitten de hele dag een beetje te browsen, af en toe Žs checken en bevalt het niet ------> dicht... Elke moddervreter die zich aangesproken voelt moet zich schamen.......
Ik vindt niet alle moderaters en admins Losers.
Maar VEEL toch wel >:)
Vaak worden ze gedwongen om slotjes te plaatsen , tegenwoordig wel erg snel hoor, maar ja.
Veel moderaters kijken niet objectief, en maken hun beslissingen onder invloed van hun eigen gevoelens.
EN DAT IS FOUT!!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 23:05 schreef KingOfRnR het volgende:

[..]

Ik vindt niet alle moderaters en admins Losers.
Maar VEEL toch wel >:)
Vaak worden ze gedwongen om slotjes te plaatsen , tegenwoordig wel erg snel hoor, maar ja.
Veel moderaters kijken niet objectief, en maken hun beslissingen onder invloed van hun eigen gevoelens.
EN DAT IS FOUT!!
Ik zou zeggen: "lees het stukje dat je hier nou net neerzet eens!! Je spreekt jezelf er nogal in tegen namelijk"

Ook hier geldt weer: heb je voorbeelden?

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 04 juli 2001 23:05 schreef KingOfRnR het volgende:
EN DAT IS FOUT!!
Zeg dan alsjeblieft WIE er fout zijn. Wij zijn ook maar mensen en maken ook gewoon fouten. Maar als niemand ons daar op wijst kunnen we er weinig aan veranderen.
Ik heb er meer aan als je gewoon zegt "IceStorm je mod-acties zuigen want je doet het verkeerd omdat blaat blaat" dan dat je dat niet zegt en altijd maar mijn acties aanziet en concludeert dat het fout is ;)

Dus plz...

Verwijderd

KingOfRnR: Ik zal even uitleggen waarin je jezelf tegenspreekt (mijnsinziens), aangezien je nu ff niet reageert.

Je zegt in eerste instantie dat modje/adjes veelal gedwongen worden om slotjes te plaatsen. Even verrderop zeg je dat adjes/modjes veelal niet objectief kijken en handelen naar hun eigen gevoelens!!

Lijkt me toch een aardige tegenspraak of niet?

• Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 23:28 schreef nelske het volgende:
KingOfRnR: Ik zal even uitleggen waarin je jezelf tegenspreekt (mijnsinziens), aangezien je nu ff niet reageert.

Je zegt in eerste instantie dat modje/adjes veelal gedwongen worden om slotjes te plaatsen. Even verrderop zeg je dat adjes/modjes veelal niet objectief kijken en handelen naar hun eigen gevoelens!!

Lijkt me toch een aardige tegenspraak of niet?
Nee mij niet want Adjes worden nou eenmaal gedwongen om slotjes te plaatsen doordat er dingen instaan die in hun inziens fout zijn.
Dat is een taak die zij veelal en snel uitvoeren, en dit wordt veelal goed gedaan.

MAAR, ik kom wel eens posts tegen waarbij een admin een mening heeft over een onderwerp en hierdoor dingen verbied,sluit , en zegt dat mensen stil moeten zijn want hij wilt het niet horen.
En dat vindt ik niet erg objectief.

Wat voorbeelden betreft:
Ik ben echt niet iemand die op gaat schrijven in welke post welke admin een verkeerde beslissing maakt.
Ik ga dus ook geen namen noemen van die admin is dat en die vindt ik weer dat.
Nee, ik deel alleen mee dat ik admins wel eens rare dingen ziet doen en dat ik ze de laatse tijd een beetje miereneukerig vindt.
En ik ben niet de enigste ik hoor op IRC en van mensen die ik prive ken ook kreten als:
"Zeikerds"
"Miereneukers"
"onproffesionele piemels" <--- vondt ik erg leuk toen ik hem hoorde.
"Belachelijke Te****-Mongol**"
"Enz"

Maar de volgende keer als ik iets onrechtsvaardig ziet dan zal ik het melden in LA.
En nee nee nee, ik noem geen namen.

"Don't be so humble - you are not that great"

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op donderdag 05 juli 2001 17:21 schreef KingOfRnR het volgende:
[..]
En nee nee nee, ik noem geen namen.
Ik denk dat je dat toch beter wel kan doen, ik (en mijn collega's ook) sta best open voor commentaar/kritiek, maar dan moet het wel tegen je gezegd worden natuurlijk! Op deze manier weet niemand tegen wie je het nu hebt.

Als je het deze 'foute' personen duidelijk wilt maken: noem namen en (nog beter) links.
Als je het deze 'foute' personen niet duidelijk wilt maken: waarom uit je dan kritiek? Hier kan niemand iets mee eigenlijk :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Niet online
Ik ga mijzelf even quoten.

Wat voorbeelden betreft:
Ik ben echt niet iemand die op gaat schrijven in welke post welke admin een verkeerde beslissing maakt.
Ik ga dus ook niet voor je zoeken.
Maar de volgende keer als ik iets onrechtsvaardig ziet dan zal ik het melden in LA
en dan kunnen jullie wat met mijn kritiek en die van anderen doen.
Ik vindt het wel top dat jullie kritiek kunnen waarderen. (Toch nog)

Ik zal het de eerst volgende keer melden, maar ik doe nu even niks voor jullie betekenen

"Don't be so humble - you are not that great"

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

[..]

MAAR, ik kom wel eens posts tegen waarbij een admin een mening heeft over een onderwerp en hierdoor dingen verbied,sluit , en zegt dat mensen stil moeten zijn want hij wilt het niet horen.
En dat vindt ik niet erg objectief.

Wat voorbeelden betreft:
Ik ga dus ook geen namen noemen van die admin is dat en die vindt ik weer dat.
Nee, ik deel alleen mee dat ik admins wel eens rare dingen ziet doen en dat ik ze de laatse tijd een beetje miereneukerig vindt.
En ik ben niet de enigste ik hoor op IRC en van mensen die ik prive ken ook kreten als:
Ergens begrijp ik wel dat je de voorbeelden niet wilt geven, omdat jij én de bedoelde modjes allereerst niet de enige zijn die op zoiets zullen reageren. Aan de andere kant, zal per voorbeeld een goed "excuus" gegeven kunnen worden, en dat is nou net niet wat je wilt (denk ik)

Jij hoopt hiermee te bereiken dat de bedoelde modjes/Adjes een poging tot kritische zelfreflectie gaan toepassen, en zelf tot de inzichten gaan komen die jij (en niet jij alleen denk ik) voor ogen hebt. (Denk IK)

Voorbeeld draden kun je best wel noemen, geef er alleen duidelijk bij weer waarom jij dat een scheve (expres niet het woord _foute_ gebruikt) Mod-actie vond.

Het is alleen de vraag of iederen hier ook constructief mee omgaat, maar daar zul je pas achterkomen als je het ook daadwerkelijk probeerd.

Iemand/iemand bekritizeren is niet zo moeilijk, dit op een normale en redelijke manier weten te brengen en op te reageren (waar je uiteindelijk véél meer mee bereikt, is een vak/kunst apart.)

Mede omdat we hier met mensen te maken hebben. Redelijk veel, en flink verschillende mensen zelfs.
Het is dus nogal niet-zo-makkelijk om anderen te begrijpen/respecteren.

• Niet online
Ik herriner mij er net weer een gevalletje.
Ik kan de link zosnel niet vinden maar het ging als volgt:
Iemand Post:

Deaptrought
en screef
Hoe zat het ook al weer met Deaptrought.
Iemand replyd
Waar gaat dit over!!!
topic gesloten

:?

Waarom? Omdat mensen hier te oversext zijn en meteen aan die variant van deaptrought denken.
Maar misschien bedoelt hij wel iemand uit het watergate-schandaal (volgens mij), of zelf uit de x-files.
Geef deze topic-starter van de vraag waar hij het over wil hebben.
Maar nee we gooien hem dicht zonder vermelding voor de starter.
Nou snap ik dat een tread met zo'n titel uitlokkend is maar zeg dan wat tegen de starter (dat hij de de vraag anders moet stellen), want die HOEFT HELEMAAL GEEN KWADE INTENTIES TE HEBBEN.

Maar ja, daar denken we niet aan want iedereen heeft kwade boze intenties of niet Adjes?

"Es gibt keine verzweifelten Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen".
(Generaloberst Heinz Wilhelm Guderian)

• Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 18:07 schreef Jaymz het volgende:

Mede omdat we hier met mensen te maken hebben. Redelijk veel, en flink verschillende mensen zelfs.
Het is dus nogal niet-zo-makkelijk om anderen te begrijpen/respecteren.
JA maar toch moeten Adjes en Mods objectief blijven!!!!!
Die hoeven niet de persoon te accepteren maar de tekst die de persoon schrijft
Er zijn grenzen,die je dus niet zelf bepaald, en hier hou je je aan.
En dus niet: ik vindt dit, en die user ook dus laat hem maar lekker gaan.
En als er iemand tegen ingaat,he rustig blijven hij heeft gelijk.
DAN moet je juist objectief zijn en niet voor de user met dezelfde denkwijze blijven hangen.
Gaat er iemand over de lijn (Kwa teksten en uitdagen) grijp je in, ongeacht het Standpunt dat iemand heeft/.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

:? Heb jij enig idee hoe gotsgruwelijk moeilijk het is om objectief te blijven. (neem eens een kijkje op de T.net FrontPage, met name het modereergedeelte)

Je moet niet vergeten dat je niet alleen wordt afgerekent op wat je wel doet, ook op de dingen die je niet doet wordt je afgerekent, en dan ook nog eens wordt beoordeeld over de manier waarop je iets (wel) doet.

Ik heb dan maar een klein forumpje om te modereren, ik heb zeker wel in de gaten dat het echt niet makkelijk is (hoewel het niet zo moeilijk lijkt.

Sommige dingen kunnen allicht beter (maar dat blijf je houden), modden is te omschrijven als:

Proberen om te gaan met dillemma's (en mensen)

• Niet online
Ik weet dat het niet makkelijk is maar dat is GEEN excuus.
Anders kan iedereen tegen de politie hun snelheids-bonnen terug sturen met het EXCUUS:
"Weet je wel niet hoe moeilijk het is om 120 te blijven rijden" (het zal heel wat geld schelen :) )

Nee ik heb begrip, maar dit is geen EXCUUS.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 05 juli 2001 19:02 schreef KingOfRnR het volgende:
Ik weet dat het niet makkelijk is maar dat is GEEN excuus.
Anders kan iedereen tegen de politie hun snelheids-bonnen terug sturen met het EXCUUS:
"Weet je wel niet hoe moeilijk het is om 120 te blijven rijden" (het zal heel wat geld schelen :) )

Nee ik heb begrip, maar dit is geen EXCUUS.
'T is ook niet als excuus bedoeld, eerder een constatering (of hoe je het noemen wilt)

Modereren is moeilijk ja, IK besef me dat. Ik probeer (hoewel het op TMF nou niet echt moeilijk is 8-) ) mijn best te doen.

Je persoonlijk mening naar de achtergrond krijgen, proberen te snappen hoe iets bedoeld is, en in proberen te schatten hoe iets op (veel) anderen over kan komen (hetgeen meerdere antwoorden op kan leveren) en de mogelijke gevolgen van een bepaalde actie te kunnen onderkennen is niet makkelijk nee.

Ik wil hier dus niet mee zeggen dat de boel de boel maar gelaten moet worden.
Accepteren dat iets best wel moeilijk is, en voor verbetering vatbaar is, is stap 1 in het werken naar verbetering. (voor beide parijen trouwens))

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op donderdag 05 juli 2001 17:52 schreef KingOfRnR het volgende:
Ik ga dus ook niet voor je zoeken.
[..]
Ik zal het de eerst volgende keer melden, maar ik doe nu even niks voor jullie betekenen
Met andere woorden: je hebt nu geen materiaal voorhanden, maar uit wel kritiek? En als er dan gevraagd wordt waar je op doelt, zeg je 'laat maar, volgende keer meld ik het wel'? Beetje apart als je het mij vraagt.
Don't take this personal, maar dan had je dit nu beter voor je kunnen houden en was het beter geweest het op een moment dat het gebeurt pas aan te kaarten. Op deze manier is dit een losse flodder in het wilde westen en daar hebben wij niet zo gek veel aan. Ik niet, jij niet en mijn collega's ook niet. "We horen het wel", okee? :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 18:10 schreef KingOfRnR het volgende:
Ik herriner mij er net weer een gevalletje.
Ik kan de link zosnel niet vinden maar het ging als volgt:
Iemand Post:

Deaptrought
en screef
Hoe zat het ook al weer met Deaptrought.
Iemand replyd
Waar gaat dit over!!!
topic gesloten

Waarom? Omdat mensen hier te oversext zijn en meteen aan die variant van deaptrought denken.
Maar misschien bedoelt hij wel iemand uit het watergate-schandaal (volgens mij), of zelf uit de x-files.
Geef deze topic-starter van de vraag waar hij het over wil hebben.
Maar nee we gooien hem dicht zonder vermelding voor de starter.
Nou snap ik dat een tread met zo'n titel uitlokkend is maar zeg dan wat tegen de starter (dat hij de de vraag anders moet stellen), want die HOEFT HELEMAAL GEEN KWADE INTENTIES TE HEBBEN.

Maar ja, daar denken we niet aan want iedereen heeft kwade boze intenties of niet Adjes?

"Es gibt keine verzweifelten Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen".
(Generaloberst Heinz Wilhelm Guderian)
is een voorbeeld

• Bene

Bene

list incomprehension

Da's geen voorbeeld. Je haalt aan hoe jij denkt dat het ging. Scoor een topicnummer wil je? Ik snap dat mensen zich op hun pik getrapt voelen als hun topic gesloten - ik heb zelf in het jaar dat ik hier rondhang nog NOOIT meegemaakt dat topics onterecht gesloten werden (behalve het grote HLPDSK/Tom flamefeest). Dat jij de enige bent die dit hier aanhaalt en geen enkele medestander hebt geeft denk ik wel aan je er misschien naast zit. Je zou voor de lol eens een poll moeten doen ofzo, ik weet de uitkomst toch wel.

* Bene 's grootste probleem dat "Gathering of Tweakers" te lang is om om zijn arm te tatoo-eren :)

• Bene

Bene

list incomprehension

Hell en fok enzo - als ik hier mod was btw had ik zo'n topic ook gesloten.

"Deepthroat"
"hoe zat dat ook weer?"

Lekker nuttig en duidelijk voor het nageslacht. Goeie basis om een techlib op te bouwen. Doet mij eens een ECHT voorbeeld van een onterechte mod..

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 06 juli 2001 19:24 schreef Bene het volgende:
* Bene 's grootste probleem dat "Gathering of Tweakers" te lang is om om zijn arm te tatoo-eren :)
ROFLMAO :P

Sorry ;) Oh btw, "Gathering" op links en "of Tweakers" op rechterarm een idee?

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:53

Ankh

|true

eeen beetje heb je wel gelijk.. soms is het wel zielig hoe jullie met topics omgaan...

het zou volgens mij best wel lopen wanneer geen admins/mods erzijn :)

trouwens jullie admins/mods zijn volgens mij ook van die neusvreters >:) , de hele dag achter pc scherm zitten.. ff te checken of er iets ILLEGAALs aan de gang is |:( zielig gewoon :) ik ben net terug van het strand :) dat is tenminste leuk.. dat jullie nou beeldschermen leuk vinden >:) hi hi

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Niet online
Op vrijdag 06 juli 2001 19:27 schreef Bene het volgende:
Hell en fok enzo - als ik hier mod was btw had ik zo'n topic ook gesloten.

"Deepthroat"
"hoe zat dat ook weer?"

Lekker nuttig en duidelijk voor het nageslacht. Goeie basis om een techlib op te bouwen. Doet mij eens een ECHT voorbeeld van een onterechte mod..
Uhhhm het ging hier om een voorbeeld in W&L, watergate had voor mij wel een mooie topic geweest.

En ff voor de duidelijkheid ik ben er echt niet op uit om de Admins en Moderators omlaag te helpen hoor!

Wat je pol betreft:
[topic=178282]

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:45
Op woensdag 04 juli 2001 12:33 schreef DaQuillA het volgende:
Kijk ik heb lekker een potje geCSed, en dan ga ik om 2uur in de nacht kijken of er nog leuke mensen aan het posten zijn. Krijg je dit, FLIKKER OP ALS HET JE NIET BEVALD

Zo dat was de flame voor mijn gechagerijn weer.

Ik vind de modjes nml. een hele ondankbare baan hebben. Ik zit hier alijd te genieten van de discussies, en de modjes doen vrolijk mee. Het duwtje is er nog steeds, alleen je moet niet al te domme dingen doen.
Quote van een vriend van mij:

"Laat me dit topic pleaz posten..."

Spreek ik hem volgende dag verwijst ie naar die topic waar een vriendelijke admin die onzin heeft laten staan.

Kijk dit is geweldig, hier krijg je respect mee, en zo hoort het.

Maar dat duwtje verdwijnt steeds meer omdat klootzakken..... pardon..... vervelende personen als jij dit soort dingen gaat posten en het voor ons allemaal verbruit.

Modjes, dit is geen geslijm, ik kan dit gewoon niet hebben.

Greetingz,

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Afbeeldingslocatie: http://www.uithol.f2s.com/FEBC5433.JPG
:0

misbruik van dit plaatje zal niet worden getolereerd >:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

D'r zijn idd een aantal individuen die voor een uitdaging zorgen :)

Aan de ander kant zou het ook niet zo "leuk :? " zijn als alles op rolletjes zou lopen, hoewel het imho wel ietsje minder kan :)
Pagina: 1