XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
ben je alleen een beetje laat mee.
TH2 is al leverbaar vanaf 22 juni, en is bij de uitgever sinds die datum uitverkocht en komt pas weer op 9 augustus.
[flamemode] Maarja dat krijg je als je vertrouwd op de info van bart smit
[/flamemode]
TH2 is al leverbaar vanaf 22 juni, en is bij de uitgever sinds die datum uitverkocht en komt pas weer op 9 augustus.
[flamemode] Maarja dat krijg je als je vertrouwd op de info van bart smit
we'll see... won't we?
dit is t mailtje dat ik kreeg b2way;
"Wij danken u voor uw reservering van producten bij Bart Smit. Een artikel is tijdelijk niet leverbaar geweest of het wachten was op de releasedatum van het product.
Let op! De game die u gereserveerd heeft, is schaars. U kunt hem daarom het beste direct bestellen.
"Wij danken u voor uw reservering van producten bij Bart Smit. Een artikel is tijdelijk niet leverbaar geweest of het wachten was op de releasedatum van het product.
Let op! De game die u gereserveerd heeft, is schaars. U kunt hem daarom het beste direct bestellen.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
mooi he die verkoop techniekenOp woensdag 04 juli 2001 12:40 schreef dadj het volgende:
we'll see... won't we?
PPfff... laatste donderdag de bart-smit binnen gewandeld.... zie ik tony hawk 2 en castlevania liggen. meteen meegenomen dus...
Gewoon ff goed zoeken.. hij moet ergens nog wel liggen
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
De release datum was dus 22 juni, maar hij lag 20 juni al in de winkel. En sindsdien is TH2 bij de uitgever uitverkocht, ze konden maar de helft uitleveren. Dus de info die Bart Smit geeft isnie helemaal bij de tijd.Op woensdag 04 juli 2001 12:40 schreef dadj het volgende:
we'll see... won't we?
Mooi mazzel CreepyOp woensdag 04 juli 2001 13:16 schreef Creepy het volgende:
PPfff... laatste donderdag de bart-smit binnen gewandeld.... zie ik tony hawk 2 en castlevania liggen. meteen meegenomen dus...
ik heb hem al gespeeld bij een vriend van me, ziet er écht gaaf uit voor de GBA
Bij alle grote winkels zag ik thps 2 ook niet liggen maar 1 dorp verder op, bij een kleine speelgoed winkel hadden ze hem gewoon liggen
DDPEEKIW
22 juni liep ik lokale BS binnen lagen nog genoeg, gris 3 spellen weg en spelen maar..
damnit, ik kom zelf niet in al die plaatsen... ik kom eigenlijk alleen regelmatig in utrecht, amsterdam en zaandam maar daar hebben ze m nergens..
mooi niet dus he! heb m net binnen gekregen, 2 dagen na de bestelling!! en hij is cooool!Op woensdag 04 juli 2001 12:36 schreef NightHawk het volgende:
ben je alleen een beetje laat mee.
Kon em nergens vinden in Enschede of Hengelo
GT Advance maar gekocht, ook maar 1 exemplaar van gevonden ..... tis overal wel wat triest kwa aanbod
Hier in hoogeveen bij Dixons ken je nog alle 11 spellen kopen.
Jammer dat die knopjes op zo'n verrote plaats zitten, krijg langzamer hand een RSI duim.
Jammer dat die knopjes op zo'n verrote plaats zitten, krijg langzamer hand een RSI duim.
Pagina: 1