Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 22:49
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Nu is mijn vraag, is er een bepaalde termijn waarop P&O moet reageren met een overzicht van de studiekosten?
Ik heb zelf al gezocht, maar kan er eigenlijk niks over vinden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Waarom wil je weten wat de studiekosten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
HuHu schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:36:
Ik wil dat deze overgenomen worden door een eventuele nieuwe werkgever, en hier zal bij een sollicitatie zeker ook om gevraagd worden.
Op het moment heb ik een volgens mij best reële schatting uit gegeven, echter wil ik het graag exact weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik neem aan dat je studieovereenkomsten hebt getekend voor de studies die je hebt gedaan, dan kan je zelf toch een redelijke indicatie maken wat de totaalkosten zijn.

Termijn? Loop er eens langs, bel ze eens op, waarom zou er een termijn bestaan waar een collega zou moeten reageren?
HuHu schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:36:
Ik neem aan voor zijn nieuwe werkgever, of die een deel van de terug te betalen studiekosten wil vergoeden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
tha_crazy schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:37:
[...]

Ik wil dat deze overgenomen worden door een eventuele nieuwe werkgever, en hier zal bij een sollicitatie zeker ook om gevraagd worden.
Op het moment heb ik een volgens mij best reële schatting uit gegeven, echter wil ik het graag exact weten.
Is dat noodzakelijk dan? Heb je een nawerkverplichting? Heb je een contract getekend waar dat soort zaken in staan, maar geen bedrag genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
SinergyX schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:37:
Ik neem aan dat je studieovereenkomsten hebt getekend voor de studies die je hebt gedaan, dan kan je zelf toch een redelijke indicatie maken wat de totaalkosten zijn.

Termijn? Loop er eens langs, bel ze eens op, waarom zou er een termijn bestaan waar een collega zou moeten reageren?
Klopt, daarom heb ik zelf een redelijke schatting uitgegeven waarvan ik vermoed dat het lager is als dat bedrag, maar niet hoger.

De reden dat ik juist vraag om een termijn is dat ik dit graag wil weten voor ik op sollicitatie ga, daarom heb ik het juist redelijk vroeg opgevraagd, evenals reminders die kant op gestuurd.
HuHu schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:39:
[...]

Is dat noodzakelijk dan? Heb je een nawerkverplichting? Heb je een contract getekend waar dat soort zaken in staan, maar geen bedrag genoemd?
De studies/cursussen die ik heb gevolgd zijn over een periode van 2 jaar met verschillende bedragen.
Ik heb een algemene studieovereenkomst getekend.
De studieaanvragen zijn trouwens ook niet meer in mijn bezit.

[ Voor 24% gewijzigd door tha_crazy op 23-03-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Je hebt een indicatie, dat is zeker voor een eerste gesprek goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 15:41
Kan je de studiekosten niet gewoon vinden op de website van de instanties waar je de studies volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
Rmg schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:42:
Je hebt een indicatie, dat is zeker voor een eerste gesprek goed zat.
Eens, maar ik weet ook hoe snel het kan gaan bij een gesprek.
Panini schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:45:
Kan je de studiekosten niet gewoon vinden op de website van de instanties waar je de studies volgt?
Helaas niet (Betreft een MCSD Certificering).
Dit zijn losse cursussen waarbij sommige met korting zijn gedaan.
De bedragen wat er dus in totaal voor is neergeteld weet ik niet, hierdoor kan ik ook de mindering niet uitrekenen per cursus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 14:27
Ik ken het, mijn werkgever doet het ook altijd een beetje klungelig. Als ik de persoon welke over de studiekosten gaat vraag naar een overzicht van mijn studieschuld dan wordt ook direct mijn leidinggevende geïnformeerd, en die gaat me dan direct bellen en vragen waarom ik het wil weten.

Precies om die reden doe ik het sowieso 1x per jaar, ik ben niet bezig met solliciteren maar op die manier valt het niet zo op als je het nooit doet en dan in 1x uit het niks met het verzoek komt.

Advanced sheep-counting strategies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
Ondertussen wel een overzicht ontvangen, helaas klopt er het eea niet.
Staat onderandere een cursus dubbel op.....
En 1 cursus die ik nooit heb kunnen afmaken omdat ik van mijn werkgever terug moest komen en nooit heb kunnen inhalen.

Dus weer terug naar P&O voor een nieuw overzicht 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door tha_crazy op 23-03-2017 13:02 ]

Pagina: 1