Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ram delen over SSD PCI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gloednieuwe laptop, maar realiseer nu pas hoe belangrijk het is om veel ram te hebben....
In de laptop zit 8gb ram, maar met chrome en mijn tabbladen open (naast paar software programma's zoals word en outlook) zit hij al gauw vol. Misschien een domme vraag, maar is het niet mogelijk om bv de chrome tabbladen geheugen te verdelen over mijn ssd nvme (pci), aangezien dit razendsnel is...? Zodat ik ook weer wat meer ruimte vrij krijg in mijn ram en gewoon weer mijn tabjes open kan laten staan.

Vg.

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 15:30

rvanpruissen

rePear.it

Een paar tabs, Word en Outlook zorgen er gewoonlijk niet voor dat je 8GB aan geheugen gebruikt.
1. Wat doet je vermoeden dat je al je al je geheugen gebruikt?
2. Kijk eens in taakbeheer (ctrl-shift-escape) waar het geheugen door wordt gebruikt.

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:42
En dan nog is je ram veel sneller dan je ssd. Je wilt juist dat je ram vol zit omdat dat het snelste is. Als je ram vol zit wordt er geswapt naar je schijf. De locatie van dit bestand kun je wel aanpassen naar je ssd.