Mijn vraag
hallo allemaal,
ik zit nogal met een probleem, ik heb ineens heel erg laag fps, een maand of 2 geleden heb ik van windows 7 naar windos 10 geupgrade, en mij moederbord en processor geupgrade (zijn niet nieuw gekocht van iemand op tweakers), maar sinds dien ik windows 10 heb geupdate krijg ik laag fps in games zoals (CS:GO, H1Z1, ARK en Ghost recon wildlands) ik heb al geprobeerd windos 10 op nieuw te installeren, maar ik blijf maar laag fps houden, en ik ben eigenlijk echt radeloos, want zelf weet ik het niet meer, mischien dat iemand mijn met dit probleem kan helpen
Ik heb trouwens ook een Userbenchmark test gedaan en dit kwam er uit: http://www.userbenchmark.com/UserRun/3190217
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 pro (64-Bit)
Processor: AMD FX-4300
Moederbord: ASRock 980DE3/U3S3
Videokaart: KFA2 NVIDIA GeForce GTX 970
RAM: Crucial CT102464BA160B.C16 1x*GB
SSD: Kingston SSDnow V300 120GB
HDD: Samsung HD103SI 1TB
Voeding weet ik niet precies maar is 600W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb al geprobeerd windows 10 opnieuw te installeren
drivers opnieuw te installeren
een clean boot
hallo allemaal,
ik zit nogal met een probleem, ik heb ineens heel erg laag fps, een maand of 2 geleden heb ik van windows 7 naar windos 10 geupgrade, en mij moederbord en processor geupgrade (zijn niet nieuw gekocht van iemand op tweakers), maar sinds dien ik windows 10 heb geupdate krijg ik laag fps in games zoals (CS:GO, H1Z1, ARK en Ghost recon wildlands) ik heb al geprobeerd windos 10 op nieuw te installeren, maar ik blijf maar laag fps houden, en ik ben eigenlijk echt radeloos, want zelf weet ik het niet meer, mischien dat iemand mijn met dit probleem kan helpen
Ik heb trouwens ook een Userbenchmark test gedaan en dit kwam er uit: http://www.userbenchmark.com/UserRun/3190217
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 pro (64-Bit)
Processor: AMD FX-4300
Moederbord: ASRock 980DE3/U3S3
Videokaart: KFA2 NVIDIA GeForce GTX 970
RAM: Crucial CT102464BA160B.C16 1x*GB
SSD: Kingston SSDnow V300 120GB
HDD: Samsung HD103SI 1TB
Voeding weet ik niet precies maar is 600W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb al geprobeerd windows 10 opnieuw te installeren
drivers opnieuw te installeren