Dubbelpost en "offtopic"

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:06
Betreft deze post van mij in het topic over de gebeurtenissen in Londen vanmiddag.
FastFred schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:21:
[mbr]Allereerst worden dubbelposts niet gewaardeerd, ten tweede is dit off-topic.[/]
Daar stond een reactie van mij op gebruiker Ijzerlijm die suggereerde dat er in deze eeuw (en nu ik zijn post terug lees ontdek ik dat ik fout zat, want de Lockerbie aanslag was in '88...) geen doden door vliegrampen zijn gevallen in het Verenigd Koninkrijk. Enfin, modjes kunnen wel terug kijken wat daar gestaan heeft.

Dat het volgens Evest offtopic is, ben ik het deels mee eens. Dat het een dubbelpost is... Tja, normaal lopen dit soort topics behoorlijk hard en ik had er op gerekend dat iemand anders inmiddels wel weer een post had gemaakt. Toen ik mijn fout door had wilde ik mijn post wijzigen maar toen had Evest dat al voor mij gedaan :+

Bovenstaand zal allemaal wel, boeit me niet, ik snap best dat er streng gecontroleerd wordt in dergelijke topics om te voorkomen dat er te ver afgedwaald wordt van het daadwerkelijke onderwerp.

Maar, ik vind de reactie van ToolkiT en de reactie daarop van Ramzzz (die zelf notabene GC moderator is) dan net zo offtopic. Maar als er in kleinere lettertjes wel offtopic gepraat mag worden, dan doe ik het voortaan wel op die manier.

Dat wilde ik even kwijt, fijne avond nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

LA is niet voor "dat wilde ik even kwijt" topics. Als je vindt dat andere posts niet door de beugel kunnen, dan is een topicreport de beste manier om dat ter plekke te melden. En ja dat mag ook als de post in kwestie door een moderator is geplaatst.

Aangezien je verder blijkbaar niets wilt bespreken doe ik dit topic op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.