.reg bestandje om standby te voorkomen.

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Wie weet waar je in het register in kan stellen hoelang het duurt voordat je monitor op standby gaat?

Want hier op het netwerk zit ik met het probleem dat als je opnieuw inlogt onder je eigen naam windows weer voor een deel je oude profile laadt. Dus elke keer als ik standy heb uitgezet dan overschrijft hij het weer.

Maar als ik hier nou een registerbestandje van kan maken dan slaat hij het waarschijnlijk wel op en anders wordt het een kwestie van dubbelklikken,...

Wie o wie?? :P

Thnx

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

als je apm in de bios uitzet valt deze optie dan niet weg?? en moet je de gebuikers gewoon door laten werken >:)

Verwijderd

En als je die settings nou eens opslaat, gebeurt het dan ook..??

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 18:07
Ehhhh,

VOlgens mij als je opnieuw inlogt, en verschillende settings laadt, dan schrijft hij toch een deel in de registry weg, dus dat gaat dan toch ook niet helpen... :?

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Verwijderd

dan moet je zorgen dat ie dat reg bestandje als laatste runt.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Ja okeej maar waar kan ik die settings vinden in het register zodat ik een reg bestandje kan maken,..

En dat van dat BIOS,.. ik zal ff kijken!
Maar als iemand het weet van dat reg bestandje zeg het ff want dat is wel handig!

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

nou vooruit dan maar... :)

Hkey_current_user\control panel\PowerCFG\
Daar staan je schemes en een setting die aangeeft welke power scheme die moet hebben.

Dus alles uit instellen. Opslaan in een scheme. dan bovenstaande key exporteren in .reg file en klaar is DEMON ;)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 15:35 schreef Wesman het volgende:
nou vooruit dan maar... :)

Hkey_current_user\control panel\PowerCFG\
Daar staan je schemes en een setting die aangeeft welke power scheme die moet hebben.

Dus alles uit instellen. Opslaan in een scheme. dan bovenstaande key exporteren in .reg file en klaar is DEMON ;)
Thnx!!
Enne het is DEM0N !! :P
(zoek het verschil)

Pagina: 1