Keuken apparatuur ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudje88
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-10 09:28
Ik ben momenteel bezig met het samenstellen van een keuken. De keuken zelf laat ik door een interieurbouwer maken. De apparatuur regel ik zelf maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik voor Neff, Atag of Siemens ga.

Qua prijs is het allemaal redelijk hetzelfde maar het voordeel dat ik bij Atag krijg tov de andere twee zijn onder andere 8 jaar garantie (ipv 5) bij aankoop van 4 apparaten.

De afzuigkap wordt zowieso een Novy.

Hoe zit het met de verdere kwaliteit van deze 3 merken? Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt! ;)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik geef dit topic een schop richting Wonen & Verbouwen aangezien het daar beter past.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Google? onze ervaringen zullen niet veel anders zijn dan hetgeen jezelf ook al kan vinden, het verschil is dat je zelf moet zoeken ipv de antwoord op een presenteerblaadje krijgt.

Daarnaast zijn er ook genoeg topics op GoT te vinden mbt deze merken en keukens in het algemeen.
Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:33

JdM

Humbled

Sowieso lastig om te vragen hier denk ik, omdat je een vergelijk wil tussen drie (meerdere) merken. Ik heb zelf apparatuur van Siemens in mijn keuken, tevreden mee, maar kan niet zeggen hoe eenzelfde apparaat van een andere merk zich zou verhouden tot Siemens. Hoeveel mensen ga je treffen die je kunnen zeggen wat de verschillen zijn tussen de drie? Daarvoor moet je ze ook alledrie min of meer kennen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudje88
Deze mag gesloten worden, ik merk nu al dat ik mijn antwoord hier niet ga halen ;)

Dan maar op gevoel afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:02

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Voor ie gesloten wordt een tip: Siemens/neff/bosch/gaggenau(?) heeft een enorme showroom in Hoofddorp waar je een afspraak kan maken en apparatuur kan uitzoeken. Daar hebben ze dus alles (van die merken) en niet alleen de aanbieding van de week. Je kan online een afspraak maken waarbij je dan aangeeft waar je voor komt. Die heeft ons indertijd enorm geholpen om beter beslagen ten ijs te komen bij de keukenboer.

Miele heeft iets soortgelijks in Vianen trouwens, maar is significant duurder.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:54

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ruudje88 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:31:
Deze mag gesloten worden, ik merk nu al dat ik mijn antwoord hier niet ga halen ;)
Dat komt ook omdat je een ontzettend brede vraag stelt...

Een Atag van 300 euro is slechter dan een Siemens dan 2000 euro. ;)

Zonder te weten om wat voor soort keukenapparatuur het gaat, hoe je deze gaat gebruiken en wat je budget is (en dus kwaliteitsklasse) is je vraag ook gewoon niet te beantwoorden. Tel daarbij dan ook nog eens op dat voor zichtbare apparatuur ook het cosmetische aspect nog meespeelt.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudje88
@Question Mark Mischien wat te onduidelijk geweest inderdaad. Ik ging meer uit van het topsegment van deze drie merken.

Maar ik hoef daarintegen weer geen koffieapparaat dat met je smartphone te bedienen is of een vaatwasser die de tijd op je vloer projecteerd.

Miele en Gaggenau zijn net iets te prijzig voor mij als gewone burger ;)

Ik heb zojuist mijn order al geplaatst bij Keukenloods voor Atag apperatuur en een novy plafond afzuigkap. Kreeg bij de kookplaat, koelkast, koffiemachine en combi-oven van Atag een gratis vaatwasser en 8 jaar garantie. Verder is apparatuur blijkbaar ook nog eens koe handel en viel er qua prijs behoorlijk wat te halen!
Pagina: 1