"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
ze bedoelen dat je het best kunt spelen op een server die dedicated host, heb je zelf niets mee te maken.
join gewoon 1 van de strikerz.net servers, die zijn snel
join gewoon 1 van de strikerz.net servers, die zijn snel
Maar heb dat zin met een verbinding van gemiddeld 5kbps?!
Lukt mij ook op Casema basic.. gewoon idd de strikerz servers of de Deamon NL servers.. zijn allemaal dedicated..
Heb het regelmatig geprobeerd, maar waarschijnlijk niet op de juiste servers....
Zijn dit de enige servers waar ik "een kans maak"....?!
En hoe connect ik naar die servers?! (Ben écht een newbie op CS gebied).
@Dex : waar woon je, want het schijnt dat de CasemaBasic verbindingen onderling ook nogal variëren.
Zijn dit de enige servers waar ik "een kans maak"....?!
En hoe connect ik naar die servers?! (Ben écht een newbie op CS gebied).
@Dex : waar woon je, want het schijnt dat de CasemaBasic verbindingen onderling ook nogal variëren.
Wat zijn de volledige details van de strikerz servers of de Deamon NL servers?!
RaD
RaD
Tnx...
Met een telefoonmodem kan t toch ook?!Op woensdag 04 juli 2001 12:06 schreef RaDKiLL het volgende:
Maar heb dat zin met een verbinding van gemiddeld 5kbps?!
Kunt beter www.gametiger.net proberen, en dan zoeken op servers:Op woensdag 04 juli 2001 14:18 schreef jurgenneele het volgende:
Tip!
Ga gamespy downloaden zoek dan kun ze zelf een goede server zoeken.
Greetings
- xs4all
- vuurwerk
- demon
- strikers
- nguk
etc.
Als je het progje gametiger download (gratis) kun je rechtstreeks vanaf de gametigersite connecten door te klikken op het ip van de server
Je kunt btw met gametiger ook perfect spelers (maatjes van je bijv. opzoeken). Er is alleen vaak een 10 minuten vertraging op de gegevens, maar och, t werkt iig heel goed
Kga aan de gang.....Wees niet teleurgesteld als jullie maars een dezer dagen gefragged wordt.... 
RaD
Ps : thnx voor de replies.
edit:
Kzie net dat je $28,= neer moet tellen voor Gamespy?! Dit ga je toch niet menen?!
Kzie net dat je $28,= neer moet tellen voor Gamespy?! Dit ga je toch niet menen?!
RaD
Ps : thnx voor de replies.
cs.wanadoo.nl:27015
cs.wanadoo.nl:27025
cs.wanadoo.nl:27045
cs2.wanadoo.nl:27015
cs2.wanadoo.nl:27025
cs2.wanadoo.nl:27045
cs-test.wanadoo.nl:27015
cs-test.wanadoo.nl:27025
Makkelijke servers waar je het kan leren, rond een uurtje of 11 / 12 's avonds wordt t er moeilijker.
(dan kom ik
)
cs.wanadoo.nl:27025
cs.wanadoo.nl:27045
cs2.wanadoo.nl:27015
cs2.wanadoo.nl:27025
cs2.wanadoo.nl:27045
cs-test.wanadoo.nl:27015
cs-test.wanadoo.nl:27025
Makkelijke servers waar je het kan leren, rond een uurtje of 11 / 12 's avonds wordt t er moeilijker.
(dan kom ik
Heb gisteren voor het eerst CS gespeeld. Moet zeggen dat het nog knap lastig is ook....Tegenmstanders zijn moeilijk te onderscheiden van medestanders. De eertse persoon die ik fragde was dus een teammate...Werd meteen van de server gekicked....Ik denk dat oefening kunst baart....
Nu heb ik een vraagje, ik zie die gasten constant dingen roepen....Je weet wel, met hun naam ervoor...Hoe doe ik dat?! Ik wilde mijn excuses aanbieden na dit misverstand, maar wist niet hoe...
RaD
Ps : moest later wel lachen dat ik zo dom was om een teammate te fraggen. Ik ging tekeer als een buffel en vond het al vreemd dat hij niet terugschoot...
Nu heb ik een vraagje, ik zie die gasten constant dingen roepen....Je weet wel, met hun naam ervoor...Hoe doe ik dat?! Ik wilde mijn excuses aanbieden na dit misverstand, maar wist niet hoe...
RaD
Ps : moest later wel lachen dat ik zo dom was om een teammate te fraggen. Ik ging tekeer als een buffel en vond het al vreemd dat hij niet terugschoot...
om die reden speel ik nogsteeds alleen maar TFC 
maar misschien wordt het ook eens tijd dat ik me aan CS waag
maar misschien wordt het ook eens tijd dat ik me aan CS waag
chat: YOp donderdag 05 juli 2001 10:54 schreef RaDKiLL het volgende:
Heb gisteren voor het eerst CS gespeeld. Moet zeggen dat het nog knap lastig is ook....Tegenmstanders zijn moeilijk te onderscheiden van medestanders. De eertse persoon die ik fragde was dus een teammate...Werd meteen van de server gekicked....Ik denk dat oefening kunst baart....
RaD
teamchat: U
verder kun je standaardcommunications roepen met C (en dan een nummer kiezen) of X (en dan een nummer kiezen)
Sja, je moet er even aan wennen. T beste kun je starten als CounterTerrorist (CT) omdat de T's beter van jouw team te onderscheiden zijn (CT heeft alleen donkere pakken)
Je went er zo aan.
Verder moet je kijken of je maps kunt uitkiezen die niet al te donker zijn:
- Thunder
- Vertigo
- Militia
- Inferno
- Aztec
- Dust en Dust2
Lekker in t zonnetje kun je t allemaal goed zien.
Het probleem als je net begint met iets als CS is dat alles veel te snel gaat, maar je zult ook merken dat je reactievermogen ontzettend snel verbetert.
In het begin werd ik ook afgeslacht (+/- 3 maanden geleden), zeker omdat ik geen enkele online FPS-ervaring had, maar nu sta ik regelmatig bovenaan de server (alhoewel ik ook mijn mindere momenten heb
Ik speel als [FoK!]PocketRocket
Kewle reply, thanx.....Ik zal idd moeten blijven oefenen. Maar soms zijn die gasten zó goed dat ik hooguit 1 min. kan meedoen..
Gisteren was er wel een relaxte gozer op de Gamerz.nl server die me "meenam" in de strijd en me een beetje de trucjes leerde...
Ik ros altijd als een achterlijke de hoeken om zonder te springen. Weet nu echter dat de goede CS'er 9 vd 10 keer loopt en veel springt.
Ik zal er wel ooit eens komen...
RaD
Ps: als je je fraglimit omhoog wilt gooien, ik zit nu bijna iedere avond op de Gamerz.nl servers als RaDKiLL.
Ik ros altijd als een achterlijke de hoeken om zonder te springen. Weet nu echter dat de goede CS'er 9 vd 10 keer loopt en veel springt.
RaD
Ps: als je je fraglimit omhoog wilt gooien, ik zit nu bijna iedere avond op de Gamerz.nl servers als RaDKiLL.
Een heel goede tip:Op vrijdag 06 juli 2001 09:29 schreef RaDKiLL het volgende:
Kewle reply, thanx.....Ik zal idd moeten blijven oefenen. Maar soms zijn die gasten zó goed dat ik hooguit 1 min. kan meedoen..Gisteren was er wel een relaxte gozer op de Gamerz.nl server die me "meenam" in de strijd en me een beetje de trucjes leerde...
RaD
Zowieso moet je "Stick together team" in je achterhoofd houden. Met 2 of 3 ben je veel sterker.
Wat erg goed werkt (ook als tactiek) is een paar meter (3-5m) achter je voorganger lopen. Op het moment dat hij een hoek omkomt en verrast wordt door een tegenstander heb jij "tijd zat" om te reageren omdat je precies weet waar t gevaar vandaan komt. De tegenstander verwacht je echter niet, waardoor je vaak een gemakkelijke prooi hebt en de kans vrij groot is dat je collega t overleefd omdat de tegenstander ineens 2 man voor zich heeft en in paniek beide mis schiet
Dit is zeker voor een beginnend speler een handige tactiek omdat je enigzins beschermd wordt als je achter een andere cq. goede speler aanloopt. Tevens kun je dan natuurlijk veel leren van de speler voor je.
Het om de hoek springen gebruik ik vrijwel niet, al was t alleen maar omdat iedereen dat verwacht en dan maar wat hoger richt ... moet zeggen dat ik t ook suf vindt
Nog een tip:
rushen werkt niet, of je moet aimkoning zijn en megasuperreflexen hebben. En dat is moeilijk.
Dus rustig aan, verkennen, luisteren, observeren en proberen de tegenstander tactisch te slim af te zijn.
Daarom speel ik t liefst op thunder, vertigo, rotterdam, backalley en nog een paar, dat zijn maps waar je echt tactische spelletjes kunt spelen.
Moet mezelf af en toe ook inhouden vanwege TE aanvallend spel
Verwijderd
Sommige gebruiken wallhacks en aimbotsOp vrijdag 06 juli 2001 09:29 schreef RaDKiLL het volgende:
Kewle reply, thanx.....Ik zal idd moeten blijven oefenen. Maar soms zijn die gasten zó goed dat ik hooguit 1 min. kan meedoen..
Als je een keer langskomt op een van de 2 strikerz.net servers dan help ik je ook wel
En ja daar spelen zat mensen met een Casema abbo en die hoor je ook niet klagen (hmm das niet waar
) Ze kunnen iig goed spelen.
Www.strikerz.net staan ook REAL-time stats (voor de stats-geilerds
).
En daarnaast, speel gewoon VEEL, dan leer je alles vanzelf.
Ken de maps en probeer met meerdere wapens om te kunnen gaan. Loop achter de beste aan en kijk wat hij doet.
En vooral.. have fun
En ja daar spelen zat mensen met een Casema abbo en die hoor je ook niet klagen (hmm das niet waar
Www.strikerz.net staan ook REAL-time stats (voor de stats-geilerds
En daarnaast, speel gewoon VEEL, dan leer je alles vanzelf.
Ken de maps en probeer met meerdere wapens om te kunnen gaan. Loop achter de beste aan en kijk wat hij doet.
En vooral.. have fun
Fun is het zeer zeker...Mischien is het handig dat de mensen die posten hun CS naam erbij zetten...Is toch leuk als je mede-gotters tegenkomt....(fragged
)
RaD
RaD
Anderen zeuren alleen maar ...Op vrijdag 06 juli 2001 10:29 schreef Stellarc het volgende:
[..]
Sommige gebruiken wallhacks en aimbots
Mij kan het geen ene kont schelen of er gecheat wordt, behalve als iemand echt bezopen scores haalt.
Als er écht zoveel gecheat wordt dan ben ik als 3 maandenspeler zónder cheaten blijkbaar beter dan het gros van de cheaters, dus wat zou mij het rotten....
En wat is er nou gaver dan roeleren op een server vol cheaters?!?!
Als er iemand speelt die onoverwinnelijk lijkt dan nok ik m gewoon, of ie nou cheat of niet
Hou toch op met dat gezever
Owja, ik speel dus als PocketRocket met clantag, maar tag die kan wel es verschillen
BTW, what happende to the GoT-servers?
clanhoer ;-)Op vrijdag 06 juli 2001 11:16 schreef stefijn het volgende:
[..]
Owja, ik speel dus als PocketRocket met clantag, maar tag die kan wel es verschillen
strikerz.net is van de GoT-clan.BTW, what happende to the GoT-servers?
Geen hoertje, we zijn ons tagje aan t tunen, maybe zelfs een andere clannaamOp vrijdag 06 juli 2001 12:15 schreef SiErRa het volgende:
[..]
clanhoer ;-)
[..]
strikerz.net is van de GoT-clan.
Strikerz van GoT, maar er waren toch dedicated GoT-servers, die draaien sins een maand of wat niet meer
Ff copien uit mijn FAQ in aanbouwOp vrijdag 06 juli 2001 12:50 schreef stefijn het volgende:
Strikerz van GoT, maar er waren toch dedicated GoT-servers, die draaien sins een maand of wat niet meer
<li>Ik wil lekker een multiplayer game spelen met wat GoT'ers. Zijn er geen GoT gameservers?
Nee die zijn er niet. Mocht je toch met je medetweakers willen spelen zijn er iig de CS servers van www.strikerz.net. Op deze servers zijn regelmatig mensen van GoT aanwezig. Echter de servers zijn van stikerz.net en GoT heeft er dus ook NIKS mee te maken. Voor een probleem met die server kun je dan ook op het forum van Strikerz terecht net als voor de ip's.</li>
De GoT-clan heeft zijn eigen servers maar heeft dus NIKS met het forum te maken opzich. GoT als forum of T.net heeft zelf nooit gameservers gehad. Dat is altijd door Reinder/FireFox gedaan (die dus nu Strikerz beheert).
Tot vanavond.......
RaD
Ps : heeft Strikerz maar twee servers?! Die zijn nl 9 vd 10 keer vol...
RaD
Ps : heeft Strikerz maar twee servers?! Die zijn nl 9 vd 10 keer vol...
Pagina: 1