laptop voor werk en games

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goede en sterke laptop.
Ik zou hem graag willen gebruiken als werk laptop en game laptop voor onder andere GTA 5 en grotere games

ik zou er graag een intel i7 processor en een geforce gtx videokaart in willen maar als jullie een betere laptop weten zet het even in de reacties.

Beste antwoord (via Verwijderd op 22-03-2017 16:30)

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 08:08
tja, zoek in pricewatch op i7 icm geforce gtx heb je snel zo'n honderden resultaten.

dus wat is je budget, wat zijn eisen aan beeldformaat/gewicht. Mag hij voor je werk eruit zien als een game-laptop (want de huidige generatie van sterkere gpu's vind je momenteel alleen in game-laptops of in barebones) etc

Star Citizen Referral Code

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-08 08:43
lees eerst dit topic eens door, en vul je bericht aan.
LAA beleid

Je vraagt nu om een ferrari, maar hebt misschien maar budget voor een smart. :/

[ Voor 32% gewijzigd door hoi3344 op 22-03-2017 14:32 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 08:08
tja, zoek in pricewatch op i7 icm geforce gtx heb je snel zo'n honderden resultaten.

dus wat is je budget, wat zijn eisen aan beeldformaat/gewicht. Mag hij voor je werk eruit zien als een game-laptop (want de huidige generatie van sterkere gpu's vind je momenteel alleen in game-laptops of in barebones) etc

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:17:
Ik zoek een goede en sterke laptop.
Ik zou hem graag willen gebruiken als werk laptop en game laptop voor onder andere GTA 5 en grotere games

ik zou er graag een intel i7 processor en een geforce gtx videokaart in willen maar als jullie een betere laptop weten zet het even in de reacties.
Heb je al een laptop kunnen vinden...en zo ja...welke is het geworden?