Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekeroekus
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-10-2020
Mijn vraag

Vanuit het niets zeurt mijn windows phone continu dat de instellingen voor mijn account outlook zijn verouderd (zelfde mail adres als mijn windows account). Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar niets lijkt te helpen. Heb ook niks aan instellingen ed verandert. Hij begon spontaan met die meldingen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Het gaat om een Microsoft Lumia 650, ik heb gewoon de app van microsoft zelf gebruikt voor de agenda en mail.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Acoount herstellen, werkt niet.
Wachtwoord veranderd, werkt niet
Account verwijderd, opnieuw toegevoegd, werkt niet.
App verwijdert en geinstalleerd, werkt niet.
Telefoon opnieuw opstarten, werkt niet.

Wie kan mij helpen?

Beste antwoord (via rens-br op 27-03-2017 16:44)

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Heb je dat sinds gisteren? Er was een vrij grote storing mbt meerdere Microsoft diensten, kan daarmee te maken hebben.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Heb je dat sinds gisteren? Er was een vrij grote storing mbt meerdere Microsoft diensten, kan daarmee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Window
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-05 00:28
Misschien is een andere account de boosdoener? Of in een andere volgorde verwijderen/installeren/uitzetten? Deze oplossing in het WP app topic werkte namelijk wel voor mij:
Zarhrezz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:19:
[...]

Sinds de inlog problemen heb ik op m'n 830 het probleem dat de kalender niet meer synct (gecheckt op website) en ik krijg steeds de melding 'Your Outlook account settings are out of date" met de opties Fix account en Dismiss. De Fix account doet even iets en rapporteert dan "Your account was updated succesfully"...maar het probleem blijft. Iemand enig idee?

GerCor schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:39:
[...]

Even verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en weer toevoegen.
Stap 3, opnieuw toevoegen, hoefde niet eens zo te zien. Boosdoener was aparte Outlook Account met zelfde naam als de Microsoft account, kon me niet herinneren dat ik die zelf had toegevoegd. Had het probleem sinds gisteren, werd gek van de voortdurende mededelingen, lijkt nu verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Het is vaag, binnen Windows 10 Calendar is er ook een account bijgekomen 'Microsoft account'...dit is dus naast het 'Outlook' account dat er al was en waar alle agenda's aan hangen. Er zit na die storing van gisteren echt iets flink mis bij Microsoft.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Die melding heb ik om de zoveel weken, op een Hosted Exchange acc, een gmail account, een ouderwets exchange account en een outlook account. Klik je op die melding doet de telefoon 'iets' en is het weer gefixed...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Beetje raar, ook sinds gister. Mn gmail account op mn WP doet t wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Window
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-05 00:28
Zarhrezz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:35:
Het is vaag, binnen Windows 10 Calendar is er ook een account bijgekomen 'Microsoft account'...dit is dus naast het 'Outlook' account dat er al was en waar alle agenda's aan hangen. Er zit na die storing van gisteren echt iets flink mis bij Microsoft.
Ja, dat was het bij mij dus ook. Een aparte Calendar-account onder dezelfde naam/mailadres als mijn Microsoft Account. Hing niks aan, heb ik niet zelf aangemaakt. Maar bij m'n vriend zelfde error maar zonder de extra account. Daar hielp de truc hierboven niet bij. Heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Ok...en nu komen de updates van de kalender (die ik op m'n telefoon gedaan heb) weer binnen op Outlook.com. Ook een nieuwe afspraak gemaakt op telefoon is weer direct zichtbaar in W10 Calendar app.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekeroekus
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-10-2020
Bedankt allemaal!

Ik kwam er inderdaad achter dat Microsoft een storing heeft gehad en dat mijn probleem daardoor ontstaan was. Ik heb mijn telefoon moeten resetten om het op te lossen. Was geen andere mogelijkheid volgens de experts. Inmiddels werkt het allemaal weer.
Pagina: 1