Hallo,
Omdat ik vorige keer ook prima geholpen ben zou ik graag feedback willen op een extra pc, voor mijn vriendin. Ze wil (uiteraard) simpele internet zaken kunnen doen maar daarbij thuis kunnen werken met programma's zoals SPSS en STATA. Haar PC op het werk een Intel quad core @ 2.8GHz en 4GB RAM geheugen.
Ik heb gekeken naar de Low Budget Desktop Guide van januari, de processor moet dus ge upgrade worden, iemand een voorstel?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
huis, tuin en keuken surfen + gebruik maken van data analyse programma's zoals SPSS en STATA.?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen budget, maar omdat het een onverwachte kostenpost is liever zo min mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, huidige extra PC heeft het begeven en ze wil gewoon alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een quadcore @ 2.8 en ik denk 8 gig RAM. Scherm, toetsenbord en muis & Win10 hebben we al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt.
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies over de Processor & check of de rest wel voldoet aan het rekenwerk waar het voor gebruikt gaat worden.
Omdat ik vorige keer ook prima geholpen ben zou ik graag feedback willen op een extra pc, voor mijn vriendin. Ze wil (uiteraard) simpele internet zaken kunnen doen maar daarbij thuis kunnen werken met programma's zoals SPSS en STATA. Haar PC op het werk een Intel quad core @ 2.8GHz en 4GB RAM geheugen.
Ik heb gekeken naar de Low Budget Desktop Guide van januari, de processor moet dus ge upgrade worden, iemand een voorstel?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
huis, tuin en keuken surfen + gebruik maken van data analyse programma's zoals SPSS en STATA.?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen budget, maar omdat het een onverwachte kostenpost is liever zo min mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, huidige extra PC heeft het begeven en ze wil gewoon alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een quadcore @ 2.8 en ik denk 8 gig RAM. Scherm, toetsenbord en muis & Win10 hebben we al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt.
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies over de Processor & check of de rest wel voldoet aan het rekenwerk waar het voor gebruikt gaat worden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G3900 Boxed | € 37,75 | € 37,75 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Sharkoon VS4-V USB 3.0 | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 61,- | € 61,- |
| 1 | be quiet! System Power B8 300W | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 361,10 | |