Dock connector van iPhone 6 lijkt te blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-02-2022
Sinds gisteren avond zit ik met een probleem... ik krijg de oplaadkabel van mijn iPhone 6 namelijk niet meer in de aansluiting.
Zodra ik hem erin probeer te pluggen, lijkt hij ergens op vast te lopen (met nog 1mm te gaan).
Het voelt alsof de plug tegen een soort van hard veertje aanloopt die het laatste eindje blokkeert.
----
Als ik echter met een lampje in de opening schijn, kan ik niks ontdekken dat de opening zou blokkeren... maar ja, in hoeverre kunnen wij dat met ons oog zien?

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is, en of dit makkelijk is op te lossen?

"Never settle for average, when you were born to stand out!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:07
Neem eens een tandenstoker en kuis de binnenkant van de connector eens uit? Misschien zit er wat stof opgehoopt op het diepste punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-02-2022
Ik kon er zelf niet bij helaas (heb een tandenstoker geprobeerd, maar kreeg er totaal niks uit), dus ben er maar mee naar de iCentre geweest.
En gelukkig was er niks kapot, maar was het idd een ophoping van vuil.
(had me al voorbereid op een dure reparatie, dus dat viel me weer 100% mee)

"Never settle for average, when you were born to stand out!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Veel voorkomend probleem, wat eenvoudig is op te lossen :) Dit topic kan daarom wel op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.