Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe router

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Vraag

• Vesto
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-05-2024
Mijn vraag
Goedemorgen tweakers,

Ik heb een vraag mijn pa heeft een router een standaard van kpn en nu wil hij zelf een router aanschaffen. Wat zijn de punten waar ik op moet letten en wat zijn goeie en stabiele routers?

Budget is rond de 100 euro.

Alvast bedankt

Groetjes maik

Alle reacties

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-11 18:50
Hi Maik,

Ik zou even in de pricewatch gaan kijken en eerst zelf wat onderzoek doen.
categorie: Modems en routers

Gr. Tom

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:53

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En daarbij zou ik je willen verwijzen naar dit topic: Aankoopadvies topics naar CAA

Maar als ik je huidige topic verplaats, dan wordt hij in Componenten Aankoopadvies waarschijnlijk gesloten omdat het topic niet voldoet aan de gestelde eisen.

Wat heb je nodig, waarom wil je een router, wat wil je kunnen doen met de router, wat vind je zelf belangrijk, welke apparaten moet het ondersteunen, welke snelheid verwacht je (WiFi, maar ook WAN-LAN). Welke functies zoek je in de router. En belangrijk, welke routers heb je zelf al naar gekeken? Want we hebben er werkelijk honderden in de pricewatch staan.

Dit topic gaat dus dicht. Zoek voor jezelf de antwoorden op mijn vragen en maak een nieuw topic in Componenten Aankoopadvies :)

Dit topic is gesloten.