Beste mede tweakers,
Voor mijn kamer wil ik nog een goeie audio installatie.
Zelf heb ik thuisthuis een sony surround set. Dit bevalt goed, vooral omdat het gewoon goede kwaliteit is. écht surround creëren qua opstelling is wel lastig, heb ik gemerkt.
Nu was mijn plan om laatstgenoemde reden gewoon 2 front speakers te kopen, maar nu kom ik ook in de verleiding voor een surroundsysteem. Dat is de keuze waar ik graag advies voor wil. Ik kan kiezen tussen deze 2 opties:
-B&O beovoxs45. 2 boxen zijn dat.
-Boston acoustics speakers 5.1. een 6-delig set, bestaande uit:
Subwoofer: Micro80pv
Center speaker: CR1
Front speakers: Micro80x
Back speakers: VRS Micro
Beide zijn 50,- Ik heb zelf wel vertrouwen in de B&O, maar ze zijn wel redelijk gedateerd. Wat denken jullie dat de beste prijs/kwaliteit heeft, en wat zouden jullie aanraden?
oh en nog een klein vraagje: wat is het verschil tussen 2 weg en 3 weg?
Ik hoor graag jullie reacties!:)
Joël
Voor mijn kamer wil ik nog een goeie audio installatie.
Zelf heb ik thuisthuis een sony surround set. Dit bevalt goed, vooral omdat het gewoon goede kwaliteit is. écht surround creëren qua opstelling is wel lastig, heb ik gemerkt.
Nu was mijn plan om laatstgenoemde reden gewoon 2 front speakers te kopen, maar nu kom ik ook in de verleiding voor een surroundsysteem. Dat is de keuze waar ik graag advies voor wil. Ik kan kiezen tussen deze 2 opties:
-B&O beovoxs45. 2 boxen zijn dat.
-Boston acoustics speakers 5.1. een 6-delig set, bestaande uit:
Subwoofer: Micro80pv
Center speaker: CR1
Front speakers: Micro80x
Back speakers: VRS Micro
Beide zijn 50,- Ik heb zelf wel vertrouwen in de B&O, maar ze zijn wel redelijk gedateerd. Wat denken jullie dat de beste prijs/kwaliteit heeft, en wat zouden jullie aanraden?
oh en nog een klein vraagje: wat is het verschil tussen 2 weg en 3 weg?
Ik hoor graag jullie reacties!:)
Joël
[ Voor 6% gewijzigd door Joel1 op 22-03-2017 11:49 ]