Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windows herkent mijn videokaart niet meer, ik had eerst een MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC videokaart die werkte perfect tot op een dag ik mijn computer heb verplaatst naar een andere kamer (zonder iets te stoten uiteraard) maar sindsdien wilt mijn videokaart niet meer herkent worden. ik zie dat er nog stroom door gaat aangezien ik de kast heb opengemaakt maar verder zie ik de videokaart niet verschijnen in Windows.

ik had het vermoede dat mijn videokaart stuk was dus heb ik een nieuwe videokaart aangesloten. ditmaal een HD radeon 7850 2gb DDR5 (zelfde soort kaart dus) hiervan ben ik zeker dat deze functioneert maar alsnog wilt mijn computer de kaart niet herkennen.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

bij voorbaat dank

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je beeld of helemaal niets.
Is de monitor aangesloten op het moederbord of de videokaart?
Waaraan kan je zien dat de videokaart stroom krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg geen enkel beeld, ik heb mijn hdmi kabel nu in een andere port aangesloten en zit op intel hd graphics.
De monitor is nu aangesloten op het moederbord verneem ik, sowieso niet aan de videokaart omdat ik dan geen beeld krijg
De ventilatoren van de video draaien rond :) vandaar het stroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Is wellicht de videokaart PEG voeding kabel aan de voedingzijde losgeschoten bij het fysiek verplaatsen van de PC? Loop dus even je (6-pin?) videokaart kabel even goed na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je het verhaal willen verduidelijken door een paar foto's van het binnenste van het systeem en de achterkant te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 16:42

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Kun je een ander pcie slot proberen?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Pagina: 1