Toon posts:

Kastmodderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi..
ik wil ook mijn kast modderen...
ik "zwerf" (8> hier nu al een paar weken rond en heb haast alles gelezen wat met kast bemodderen te maken heeft....:Z

dhet enigste waar ik geen volledig antwoord heb kunnen vinden is hoe je een kleur overgang maak van de ene kleur (zwart) naar de andere |(metallic paars)
iemand suggesties??

Verder ben ik van plan om de voorkant (bij mijn cd-speler wit te houden (garantiekwestie)..maar jhet is niet de bedoeling dat het een duffe voorkant blijft...
heeft iemand nog idee-en voor een half gekleurde voorkant??
:?

btw.. wat vinden jullie van de msi moederborden in vergelijking met abit??

Greetz...

Elkan

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Over die kleurovergang is geloof ik van de week nog een topic geweest van iemand die z'n cd-rom dus ook nie wou spuiten ivm garantie....

ff zoeken dus...

En abit - msi ???
neem abit...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
ja..had het gelezen...maar hij had ook geen volledig antwoord....

grtz..Elkan

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

als je een kast hebt met rechte frontje dan kan je dat plaatje wat je ernormaal gesprokenm uithaalt en weg gooit afvijlen en op de la vd ne cd-rom plakken zo zie je je cd-rom niet meer zitten

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 12:00 schreef cool0 het volgende:
als je een kast hebt met rechte frontje dan kan je dat plaatje wat je ernormaal gesprokenm uithaalt en weg gooit afvijlen en op de la vd ne cd-rom plakken zo zie je je cd-rom niet meer zitten
is wel een phat id eigelijk 8-)

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Dit noemt men ook wel de zgn. "stealth-mod".

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
dan lijm je hem dus vast op de cdrom laadje...en dan heb je nog wel garantie?? :?

neeh...denk het niet :)

Verwijderd

cool0
Foto met voorbeeld???
Ahum. En de knopjes dan?

• dualspeed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 08:57
en waarom een abit ipv een msi. ik heb zowel abit als msi gehad en msi doet zeker niet onder voor abit. dus, als je even zou kunnen onderbouwen wat je zegt.

in mijn ogen:
- is msi stabieler dan abit.
- goedkoper dan abit.
- qua prestaties bijna gelijkwaardig.

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Je kan hem ook aan de onderkant laten scharnieren, en dan met een veertje dichthouden (net zoals het klepje bij sommige andere cd-rom's, bijv philips cdbrander 1208).

Dan zie je het niet, en veert dat klepje gewoon omlaag!

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
alsof je cdrom speler er kapot aan gaat |:(

Verwijderd

moet dat plaatje wel een platte achterkant hebben (anders blijft je lade steken )!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

wegsnijden?

kom op mensen, we zijn hier de die-hard modders he!

Pagina: 1