Hoi,
Voor een vriend ben ik een nieuwe pc aan het samenstellen en heb een paar vragen daarover.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1080p gamen en lichte rendering taken (software zoals Animate CC). Verder gewone zaken als Office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro. Er hoeft geen assemblage of besturingssysteem bij. Daarnaast is alle randapparatuur al aanwezig. Het is dus alleen een PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, de oude pc gaat compleet de deur uit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Natuurlijk een SSD. Ik denk zelf dat een GTX 1060 genoeg is en die past ook mooi in de totaal prijs. Daarnaast minimaal 16GB DDR4 ram. Als laatste moet het moederboord 5.1 boxen ondersteunen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ten eerste zou ik graag een suggestie voor een passend moederboord willen, aangezien de keuze zo gigantisch groot is, weet ik niet welke ik moet kiezen. Als je daarnaast nog op of aanmerkingen hebt, dan hoor ik het graag.
Dit is de lijst die ik tot nu toe heb samengesteld. Hier mist alleen nog een moederboord.
Voor een vriend ben ik een nieuwe pc aan het samenstellen en heb een paar vragen daarover.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1080p gamen en lichte rendering taken (software zoals Animate CC). Verder gewone zaken als Office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro. Er hoeft geen assemblage of besturingssysteem bij. Daarnaast is alle randapparatuur al aanwezig. Het is dus alleen een PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, de oude pc gaat compleet de deur uit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Natuurlijk een SSD. Ik denk zelf dat een GTX 1060 genoeg is en die past ook mooi in de totaal prijs. Daarnaast minimaal 16GB DDR4 ram. Als laatste moet het moederboord 5.1 boxen ondersteunen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ten eerste zou ik graag een suggestie voor een passend moederboord willen, aangezien de keuze zo gigantisch groot is, weet ik niet welke ik moet kiezen. Als je daarnaast nog op of aanmerkingen hebt, dan hoor ik het graag.
Dit is de lijst die ik tot nu toe heb samengesteld. Hier mist alleen nog een moederboord.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 207,75 | € 207,75 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 284,- | € 284,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | BitFenix Shinobi | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Corsair VS450 | € 39,55 | € 39,55 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 96,95 | € 96,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 879,75 | |