Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webcam werkt niet en ontbreekt in apparaatbeheer

Pagina: 1
Acties:

• stefan1187
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10-2023
Hallo allemaal,

2 maanden geleden heeft m'n partner een nieuwe laptop gekocht bij de mediamarkt. Het gaat om een HP Notebook 15-ay035nd met Windows 10.

De webcam werkt sinds het begin al niet. Als ik de camera app wil openen verschijnt onderstaand scherm:

http://imgur.com/a/gHl1R

Ik heb op de link geklikt uit dat scherm, maar als ik de stappen wil volgen om het probleem op te lossen kom ik al snel niet verder omdat de webcam ontbreekt in apparaatbeheer. Ik heb zowel via de HP support assistant als Windows update naar updates gezocht, en daarna m'n computer herstart.

Ik heb vervolgens nog wat gezocht op internet, en daar staat dat als de webcam niet in apparaatbeheer staat, dat ik m'n moederbord driver moet updaten. Omdat ik niet weet hoe ik die in apparaatbeheer kan vinden, heb ik driver identifier laten zoeken naar drivers.

Ik krijg dan onderstaande lijst te zien, maar ook daar wordt ik niet wijzer van. Welke driver moet ik downloaden. Allemaal?

http://imgur.com/a/NeAwn

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:01
download de driver direct vanaf de HP site en installeer deze ?

Cloud ☁️

• stefan1187
Ik weet niet welke ik dan moet hebben.

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 18:46
Als de webcam al sinds het begin niet werkt is er een hardware matig probleem en zal je hem ter reparatie aan moeten bieden via de garantie.
Neem aan dat ie met standaard windows 10 kwam dan hoort alles er al in te staan.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:01
Staat de camera niet per ongeluk uitgeschakeld in het bios?

• stefan1187
nachtnet schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:56:
Staat de camera niet per ongeluk uitgeschakeld in het bios?
Hoe kan ik dat precies controleren?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Lijkt me geen topic voor client-software. Schopje naar overige harde waren. Maar waarom loopt je partner niet even de mediamarkt binnen?

[ Voor 28% gewijzigd door Lustucru op 22-03-2017 19:49 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• stefan1187
Lustucru schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:48:
Lijkt me geen topic voor client-software. Schopje naar overige harde waren. Maar waarom loopt je partner niet even de mediamarkt binnen?
Denk dat ik dat maar eens even moet doen. Hij is bang dat ie dan meteen z'n laptop een tijd kwijt is. Maar volgens mij kan dat tegenwoordig sneller via de smartbar.

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 14:35

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Een webcam gaan ze niet vervangen aan de smartbar, lijkt me. Volgens mij is dat allemaal garantie werk voor HP zelf. Als je geluk hebt zou MM er nog voor kunnen kiezen een nieuwe HP laptop uit het magazijn pakken, schijf over plaatsen en dan checken of de webcam het doet.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Pagina: 1