Wie o wie kan mij helpen
Ik ben begin dit jaar voor mijn schoonmoeder geswitched naar T-Mobile, omdat het mij makkelijker leek om zowel telefonie als internet in 1 abonnement te bundelen.
Voorheen zat ze bij KPN (internet) en Simyo (bellen).
Nu zit ze in een postcode gebied waar de dekking op 2g niet best is en er ook nog eens een storing is.
Ik heb voor haar een seniorentelefoon aangeschaft de Fysic FM 9250.
Kreeg het toestel in het begin al niet aangemeld op het netwerk, dus terug naar MM om de telefoon te retourneren.
Omdat ik het geld niet zomaar terug kreeg, eerst ff naar de smartbar balie om te kijken of het aan de telefoon ligt.
Sim erin, en........... warempel, een verbinding, dus terug naar huus.
Helaas bij aankomst bleek de verbinding zo brak als maar zijn kan.
Dekkingsprobleem gemeld bij T-mobile --》advies om een 3g cq 4g telefoon aan te schaffen
Wie kan mij advies geven welke non smartphone (eentje waar je nog echt mee kan bellen) geschikt is voor het T-mobile netwerk.
Is de Alcatel 2035 of 2045 hierin een optie?
Alvast bedankt voor het meedenken
Ik ben begin dit jaar voor mijn schoonmoeder geswitched naar T-Mobile, omdat het mij makkelijker leek om zowel telefonie als internet in 1 abonnement te bundelen.
Voorheen zat ze bij KPN (internet) en Simyo (bellen).
Nu zit ze in een postcode gebied waar de dekking op 2g niet best is en er ook nog eens een storing is.
Ik heb voor haar een seniorentelefoon aangeschaft de Fysic FM 9250.
Kreeg het toestel in het begin al niet aangemeld op het netwerk, dus terug naar MM om de telefoon te retourneren.
Omdat ik het geld niet zomaar terug kreeg, eerst ff naar de smartbar balie om te kijken of het aan de telefoon ligt.
Sim erin, en........... warempel, een verbinding, dus terug naar huus.
Helaas bij aankomst bleek de verbinding zo brak als maar zijn kan.
Dekkingsprobleem gemeld bij T-mobile --》advies om een 3g cq 4g telefoon aan te schaffen
Wie kan mij advies geven welke non smartphone (eentje waar je nog echt mee kan bellen) geschikt is voor het T-mobile netwerk.
Is de Alcatel 2035 of 2045 hierin een optie?
Alvast bedankt voor het meedenken