Windows 10 Bootloop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsojoey
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-06-2021
Hallo Tweakers,

Ik weet niet helemaal of dit de juiste plaats is maar weet niet waar ik het anders moest plaatsen dus alvast mijn excuses.

Ik heb een Acer Aspire en wilde de harde schijf encrypten. Nadat dit gelukt was heb ik de computer uitgeschakeld en vervolgens weer aan gezet om te kijken of het gelukt was. Zo doende is mijn computer in een herstart proces geraakt waar ik niet meer uit kan komen. Elke keer wanneer de computer opstart gaat de computer automatisch herstellen en geeft na een tijdje aan dat het herstellen is mislukt. Nu is dit probleem normaal gesproken gemakkelijk op te lossen met een command in CMD maar aangezien mijn harde schijf gelocked zit met een wachtwoord (wat ik wel weet maar nergens in kan geven) werkt dit niet. Fabrieksinstellingen werkt niet en alles wat ik op internet kan vinden helpt me niet echt verder. Heb eigenlijk alles al geprobeerd en denk dat de enige oplossing nog is om de harde schijf te vervangen. Als een van jullie ervaring hiermee heeft hoor ik het graag!

joey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 15:42
Ik denk dat je hier meer succes hebt: Windows Clients

Move van AZ die kant op.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Wellicht helpt het nog als je aangeeft waarmee je de pc hebt, bitlocker van windows of iets anders. Heb je voor het kunnen booten essentiële bestanden versleuteld? Denk dat er dan mogelijk weinig anders op zit dan een nieuwe installatie vanaf een usb. Misschien bied de schijf aan een andere pc leggen waar je wel op kan om starten en vervolgens vanuit die het ww in te voeren om vervolgens de versleuteling te verwijderen nog soelaas.

200 fish found!