Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

goedkoop chinees IP camera extern benaderen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-11 09:53
hallo,

Ik heb voor de fun deze camera gekocht, op eigen wifi werkt hij uistekend. Nu wil ik hem graag extern benderen .. heb al flink zitten spitten maar vroeg mij uberhaubt af of dit apparaat het wel kan. specs zijn bepert maar een filmpje maak veel dingen duidelijk voor een techneut?

https://i.imgur.com/A3b6Xwe.png

link naar revieuw YouTube: Digoo DG M1Q All You Need To Know Review!

http://m.banggood.com/Dig...if-Monitor-p-1123595.html

weet iemand hoe ik dit maat gaan aanvliegen (op netwerk gebied beperkt handig)

hoor graag

browny

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Forward instellen op je router naar het IP adres van deze camera?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:15
als je hem via je browser kan bekijken, de porten forwarden in je router en gaan. (denk alleen wel aan eventuele security)

Cloud ☁️

• brownyster
bedankt voor deze onwijze snelle reactie.

misschien rare vraag hoe krijg ik hier dan een wachtwoord op ? of kan dat niet?

heb modem poort geforwaard maar als ik ip nr intype krijg ik foutmelden.

wat doe ik verkeerd?

[ Voor 28% gewijzigd door brownyster op 21-03-2017 19:58 ]

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:26
Ik denk dat je vrij weinig hoeft te doen om een chinese camera extern bereikbaar te maken, de kunst is alleen hoe jij de weg naar de camera weet buiten de rest van china :+

ontopic: hangt er maar helemaal vanaf hoe je hem benadert, rtsp stream? dan gewoon de poort naar buiten toe open zetten (554) en de camera beanderen vanuit een rstp compatible app(licatie)
rtsp://admin:PASSWORD@EXTERNIP/onvif1

[ Voor 15% gewijzigd door laurens0619 op 21-03-2017 20:05 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

• bleedingeye
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 17:26
Ik heb toevallig de zelfde camera gekocht. Ik meen me te herinneren dat ik deze gewoon extern kon benaderen via de app op mijn telefoon. Mijn gedachte was dat dit gekoppeld was aan je account van digoo

• brownyster
hi bleedingeye,

ben benieuwd hoe je dat dan doet dat was de bedoelling, heb een account.

als ik nu op ander accepoint zit binnen mijn netwerk heb ik al geen contact meer alleen als ik op zelfde accespoint zit. ben benieuwd of je mij meer kan vertellen.

Laurens: ha ha snap je opmerking hoor. jou opmerking ga ik ook even testen. Ik heb nog een neefje die hier wat meer kaas van gegeten heeft, zal hem ook nog even bij betrekken.

Ik kan weer verder met uitproberen.

thanx

• MaxTheKing
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-11 10:37
Die goedkope chinese camera's zijn vaak niet heel denderend goed beveiligd. Gebruik zelf ook een chinese camera, maar heb hem gekoppeld aan Surveillance Station op mijn Synology NAS. Dus extern benaderen gaat via de NAS, welke vele malen beter beveiligd is dan de ingebouwde web client van de camera zelf.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En nog wat beter: stel dan in de router of evt in de Synology een VPN server in en gebruik die om camera's etc te benaderen via alleen dat VPN.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• brownyster
Hallo, vanavond aan het pionieren geweest!

Hij werkt nu ook van buiten het wifi netwerk.

Binnenkort plaats ik eea en plaats ik wat fotos en ervaringen

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:32
Deze camera is direct extern bereikbaar. Hier hoef je niets voor te doen, mits je de digoo app gebruikt.

Wil je de camera stream openen met andere apps, dan moet je poorten openzetten.

Zelf ben ik meer van van., alle poorten dicht, en via een vpn mijn thuisnetwerk bereiken.

• brownyster
hallo,

Nu even echt gecheckt maar naar buiten werkt hij niet. (van buiten benaderen).

De digoapp werkt bij mij alleen maar als ik op zelfde accespoint zit, zit ik met mijn mob op een ander dan zie ik niet. nu Onvifer gebruikt op pc en android phone ook daar werkt hij zolang ik op mijn eigen netwerk (bekabeld of wifi) zit. Poorten zijn geforward (door een bekende omdat ik daar geen kaas van heb gegeten).

Zijn er nog niet uit waarom ik hem niet vanaf buiten kan benaderen.

Hou me aanbevolen voor tipss

kwaliteit van camera blijf ik top vinden voor dit geld! :9~

[ Voor 5% gewijzigd door brownyster op 07-04-2017 12:30 ]

• Bazzz
  • Laatst online: 11-08 10:20
Hallo,

misschien een stomme vraag, maar weet je zeker dat de poorten die geforward zijn ook de juiste zijn?
Ik weet niet of er een webportal is, anders zou hierin vast wel een Menu "Network" zitten. Met daarin verschillende poorten bijv. Http, https en bijv ook TCP.

Zit er alleen een modem tussen de camera en ISP? of hiernaast ook een AP Router?

• brownyster
zal je bericht even doorsturen naar kennis, ik zal kijken of hij wat met jou info kan.

ik heb Ziggo modem (Ubee) daarna switch naar diverse vertrekken in de woning. Daanaast ook 4 accespoints op de switch danwel Ubee aangesloten, allesn bekabeld.

IP camera werkt alleen via Wifi, camera heeft geen netwerk aansluiting.

Alles werkt binnen netwerk, alleen niet naar buiten.. daar zit het probleem.

• brownyster
Eindelijk gelukt!

Het heeft even geduurd maar het is eindelijk gelukt.

Om even kort door de bocht te gaan, de UBEE modem van Ziggo was tijdens instellen gecrasht. Na stroom er af gehad te hebben leek alles normaal te werken maar helaas de toegang tot ip camera extern wilde maar niet lukken.

Kennis heeft thuis geprobeerd en bleek daar direct te werken,ook een ziggo klant maar met ander modem.

Daarna hier weer geprobeerd, helaas lukte niet. Toen even contact gezocht met ziggo. Die zag dat de modem gecrasht was en ondanks dat alles werkte werd er geadviseerd om terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Dit uitgevoerd en vanaf dat moment werkte alles ook de ip camera extern.

Kortom: camera is goed extern te benaderen via onvif software en de bijgeleverde software werkt alleen als je op zelfde wifi netwerk zit.

Kortom: camera is zijn geld wel waard voor nog geen 15 euro een uitstekende kwaliteit.

Op dit moment draaid hij op een externe batterij van 10.000ma om te kijken hoe lang hij hier op kan draaien.

blij dat nu alles werk.

zijn jullie nu op de hoogte. ;)

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Mogen we je IP adres? Dan kunnen we ook meekijken...

:P

Wat al eerder opgemerkt is, heb je wel aan beveiliging gedacht?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Pagina: 1