hallo allemaal,
ik heb een pc samengesteld voor de sims 4 eisen er word momenteel sims 3 op gespeeld
en sims 3 loopt onder windows 7, 8 en 10 vast ik krijg geen waarschuwing of fout code en bij
origin weten ze het ook niet na de fouten rapportages.
mijn temperaturen zijn vrij laag ,et internet gebruik 18 graden cpu en 18 tot 20 graden voor mijn gpu
met stress test voor de cpu schommel ik tussen de 60-63 graden
met stres test voor de gpu kom ik nooit over de 50
met de stress test loopt de pc nooit vast wel met sims 3
of het is een zwart beeld en ik kan niks meer doen of het spel minimaliseert zich en de muziek gaat door
en ik moet via taak beheer sims 3 afsluiten en de pc her starten anders is de windows extreem traag
en ja alle laatste drivers zijn geinstalleerd op elke windows variant en alles gedraaid met apparte nieuwe schijven en legale windows varianten
de een zegt het ligt aan origin en de ander zegt het ligt aan de temperatuur
nadeel is met sims is en verplichte full screen en ik heb geen 2e beeldscherm om de temps te chekken
voeding is een cooler master B500 ver.2
koelpasta is van ic diamant
pc info staat boven aan
ti[s zijn van harte welkom want ik weet het niet meer
met vriendelijke gr
anton
Update:
net de revieuws gelezen van de asrock 970M pro3 die ik heb !
volgens kingbob throtteld dit bord heftig bij een 8 core is dit dan ook wat er bij mij aan de hand is ???
ik heb een pc samengesteld voor de sims 4 eisen er word momenteel sims 3 op gespeeld
en sims 3 loopt onder windows 7, 8 en 10 vast ik krijg geen waarschuwing of fout code en bij
origin weten ze het ook niet na de fouten rapportages.
mijn temperaturen zijn vrij laag ,et internet gebruik 18 graden cpu en 18 tot 20 graden voor mijn gpu
met stress test voor de cpu schommel ik tussen de 60-63 graden
met stres test voor de gpu kom ik nooit over de 50
met de stress test loopt de pc nooit vast wel met sims 3
of het is een zwart beeld en ik kan niks meer doen of het spel minimaliseert zich en de muziek gaat door
en ik moet via taak beheer sims 3 afsluiten en de pc her starten anders is de windows extreem traag
en ja alle laatste drivers zijn geinstalleerd op elke windows variant en alles gedraaid met apparte nieuwe schijven en legale windows varianten
de een zegt het ligt aan origin en de ander zegt het ligt aan de temperatuur
nadeel is met sims is en verplichte full screen en ik heb geen 2e beeldscherm om de temps te chekken
voeding is een cooler master B500 ver.2
koelpasta is van ic diamant
pc info staat boven aan
ti[s zijn van harte welkom want ik weet het niet meer
met vriendelijke gr
anton
Update:
net de revieuws gelezen van de asrock 970M pro3 die ik heb !
volgens kingbob throtteld dit bord heftig bij een 8 core is dit dan ook wat er bij mij aan de hand is ???
[ Voor 27% gewijzigd door KoffiemetGebak op 21-03-2017 20:08 . Reden: bij gewerkt ]