Waarom word een patch een pleister genoemd? Ik snap de vertaling / woordspeling....... maar professioneel vind ik het niet echt voor een site als tweakersPatch 1.04 moet voor pc-spelers onder andere een einde maken aan zwarte startschermen en de problemen in combinatie met de Corsair Utility Engine. Daarnaast verhelpt de pleister geluidsproblemen en het niet herkennen van de functietoetsen in multiplayer. De patch is naast voor de pc ook voor de PS4 en de Xbox One verschenen.
Is de titel ook niet een beetje raar ? Het is niet zo dat tweakers voor elk spel wat een patch krijgt een nieuwsitem post. Ook is het spel al uit in Amerika,vandaar dat ze nu volop aan het patchen zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door SouLmaN op 21-03-2017 18:57 ]
Of het is niet duidelijk dat een deel van de bugs platform specifiek is en een deel voor allemaal, of dit is een heel raar tekstje. Waarom 'voor pc-spelers' specificeren als het ook om de consoles gaat?Patch 1.04 moet voor pc-spelers onder andere ...
De patch is naast voor de pc ook voor de PS4 en de Xbox One verschenen.
[ Voor 11% gewijzigd door Heedless op 21-03-2017 19:00 ]
Valide punten. Ik heb eea aangepast. Wat betreft de PS4 en XB1: de release notes waren er nog niet dus onduidelijk welke verbeteringen die patches brengen. De BioWare-producer specificeerde alleen enkele pc-verbeteringen.
nieuws: BioWare brengt patch uit voor Mass Effect: Andromeda na klachten over...
nieuws: BioWare brengt patch uit voor Mass Effect: Andromeda na klachten over...