Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kabel voor een door videokaart geblokkeerde USB 3.0 header

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• aerox1991
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 26-11-2017
Beste mensen,

Ik heb enige tijd geleden m'n PC in elkaar gesleuteld en kwam er achter dat mijn videokaart mijn USB 3.0-poort voor de voorzijde van mijn case blokkeert. Ik heb zelf al het een en ander gezocht en kwam verschillende extension cables tegen maar dat zijn allemaal Engelse websites en ik heb niet echt de behoefte om zo'n kabel te importeren. Maar als ik USB 3.0 extension zoek op Tweakers dan krijg ik allemaal externe extension cables die ik niet nodig heb. Weet iemand hier hoe die dingen in het Nederlands heten en wat een fatsoenlijk merk kabel is? Mobo is MSI z170a gaming pro en GPU is MSI 1080GTX GAMING X8, mocht dat iets uitmaken.

Alle reacties

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
aerox1991 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:04:
Beste mensen,

Ik heb enige tijd geleden m'n PC in elkaar gesleuteld en kwam er achter dat mijn videokaart mijn USB 3.0-poort voor de voorzijde van mijn case blokkeert. Ik heb zelf al het een en ander gezocht en kwam verschillende extension cables tegen maar dat zijn allemaal Engelse websites en ik heb niet echt de behoefte om zo'n kabel te importeren. Maar als ik USB 3.0 extension zoek op Tweakers dan krijg ik allemaal externe extension cables die ik niet nodig heb. Weet iemand hier hoe die dingen in het Nederlands heten en wat een fatsoenlijk merk kabel is? Mobo is MSI z170a gaming pro en GPU is MSI 1080GTX GAMING X8, mocht dat iets uitmaken.
Bedoel je dit?

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:31

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Dat maar dan haaks denk ik...

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

• aerox1991
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 26-11-2017
T.Kreeftmeijer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:15:
[...]

Dat maar dan haaks denk ik...
Ja precies, zodat het onder m'n GPU door kan. Ik zal kijken of ik morgen even een foto kan maken zodat het misschien duidelijker wordt wat ik bedoel.

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

aerox1991 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:22:
[...]

Ja precies, zodat het onder m'n GPU door kan. Ik zal kijken of ik morgen even een foto kan maken zodat het misschien duidelijker wordt wat ik bedoel.
Dit?
Afbeeldingslocatie: https://www.moddiy.com/product_images/d/346/IMG_8789__43415_zoom.JPG
https://www.moddiy.com/pr...Profile-Connector%29.html

[ Voor 16% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 21-03-2017 21:26 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

aerox1991 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:29:
[...]

Ja, dat ziet eruit als wat ik nodig heb.
Dat wordt dan bestellen uit het buitenland. In NL ben ik ze nog niet tegengekomen...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Pagina: 1