Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop gezocht ca 300-400 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste

Ik ben opzoek naar een laptop:

Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een bon gekregen van werk uit om een laptop te kopen. Gewoon om microsoft office te kunnen draaien. Planningen te maken op het werk, beetje surfen en dat is het. Dat is alles wat ik ermee ga doen. Het is dus wel een must dat hij redelijk snel werkt.

Wat is je budget?
Ik zou er rond de 300-400 euro willen aan uitgeven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Omdat ik dus een nieuwe job heb ga ik die laptop altijd in de trein gebruiken. Dus ga hem elke dag nodig hebben

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur. (liefst geen toshiba)

Mvg
Anel Hegic

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:52:
Beste

Ik ben opzoek naar een laptop:

Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een bon gekregen van werk uit om een laptop te kopen. Gewoon om microsoft office te kunnen draaien. Planningen te maken op het werk, beetje surfen en dat is het. Dat is alles wat ik ermee ga doen. Het is dus wel een must dat hij redelijk snel werkt.

Wat is je budget?
Ik zou er rond de 300-400 euro willen aan uitgeven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Omdat ik dus een nieuwe job heb ga ik die laptop altijd in de trein gebruiken. Dus ga hem elke dag nodig hebben

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur. (liefst geen toshiba)

Mvg
Anel Hegic
Gezien jouw wensen en budget zou ik je de volgende laptop adviseren, welke voorzien is van een snelle M2 SSD, een mat IPS scherm en niet te groot qua formaat. Tevens is de bouw degelijk genoeg om veel mee te reizen. :)

pricewatch: HP 14-am006nd

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:48:
[...]
Gezien jouw wensen en budget zou ik je de volgende laptop adviseren, welke voorzien is van een snelle M2 SSD, een mat IPS scherm en niet te groot qua formaat. Tevens is de bouw degelijk genoeg om veel mee te reizen. :)

pricewatch: HP 14-am006nd
Aaaaargh een zeer langzame Intel Celeron N3060? Daar is helaas niet relaxed mee te werken met Office. Alleen een browsertab openen duurt 2-3 seconden. Elke keer weer opnieuw.

Dan is je voordeel van je M2 SSD ook weer weg. Mijn eigen laptop start trouwens met een normale SSD Windows 10 op in 5 seconden. Ik heb er ook een aantal met een M2 SSD gehad, maar die zaten vreemd genoeg tussen de 10-15 seconden met opstarten.

Maar goed, het is een zeer klein budget. Is er niet één met een betere processor te vinden? Lijkt me bijna niet. Maar zelf erger ik me kapot met een laptop met alles langzamer dan een Core i3 xxxxU...

Ik zou het budget toch iets verhogen als ik TS was. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:32:
[...]

Aaaaargh een zeer langzame Intel Celeron N3060? Daar is helaas niet relaxed mee te werken met Office. Alleen een browsertab openen duurt 2-3 seconden. Elke keer weer opnieuw.

Dan is je voordeel van je M2 SSD ook weer weg. Mijn eigen laptop start trouwens met een normale SSD Windows 10 op in 5 seconden. Ik heb er ook een aantal met een M2 SSD gehad, maar die zaten vreemd genoeg tussen de 10-15 seconden met opstarten.

Maar goed, het is een zeer klein budget. Is er niet één met een betere processor te vinden? Lijkt me bijna niet. Maar zelf erger ik me kapot met een laptop met alles langzamer dan een Core i3 xxxxU...

Ik zou het budget toch iets verhogen als ik TS was. :)
Mee eens, het budget houdt niet over. Daarop kwam ik dus bij deze laptop uit. :P

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:28
Voor dat budget kan je niet veel verwachten. Moet het persé een nieuwe laptop zijn? Op de tweedehands markt kan je voor 400 euro namelijk veel meer krijgen.

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-11 21:16
Je zou deze kunnen bekijken:

http://www.mediamarkt.nl/...541sa-dm333t-1481327.html

Deze laptop zit 40 euro over jouw budget, maar deze heeft nette specs:

-256 GB ssd
-4GB ram
-Full hd scherm (15,6 inch)
-Intel Pentium
-Intel HD graphics 405

Mocht je geen Full hd scherm nodig hebben heb je voor 400 i.p.v 440 euro deze: