Ih heb eeb Basic ADLS abbo bij XS4ALL. Nu zag ik op internet dat je je abbo kan om laten zetten naar Fast. Hebben mensen hier al ervaring mee?
Verwijderd
ADLS? wow! ik kon alleen ADSL krijgen.. 
volgens mij is Xs4all juist een provider waar het overzetten (nog) niet kan.
volgens mij is Xs4all juist een provider waar het overzetten (nog) niet kan.
Verwijderd
[1e serieuze reacte]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik weet wel dat het gewoon 2 keer zo snel downloaden en 4 keer zo snel uploaden wordt (32 kb/s up 128 kb/s downloaden)
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik weet wel dat het gewoon 2 keer zo snel downloaden en 4 keer zo snel uploaden wordt (32 kb/s up 128 kb/s downloaden)
Klopt, Ik heb FastADSL en die cijfers kloppen. Over het omzetten zou ik je niks kunnen vertellen, kun je het beste even XS4ALL bellen denk ik.Op woensdag 04 juli 2001 12:32 schreef SickBastard het volgende:
[1e serieuze reacte]
Verwijderd
Op woensdag 04 juli 2001 19:00 schreef Sway het volgende:
Je kan het omwisselen hoor, staat op de website van xs4all:
http://www.xs4all.nl/adsl
Het is op dit moment niet mogelijk om Basic ADSL te upgraden naar Fast ADSL of Fast ADSL te downgraden naar een Basic ADSL abonnement. XS4ALL streeft er samen met KPN naar om dit op termijn mogelijk te maken via deze site.
Verwijderd
Sorry, dan heb ik zekeverkeert gekekenOp woensdag 04 juli 2001 21:35 schreef achappey het volgende:
[..]
[..]
![]()
Pagina: 1