Toon posts:

Afbrokkelende core voorkomen

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde bij het monteren van m'n FOP32 koeler iets kraken .. dus ik die koeler er weer snel afhalen.. en aan de onderkant van m'n headsink zaten een paar kleine stukjes core .. Ik dus die koeler er weer opzeten .. en gelukkig er was nix aan de hand ... Is dit nu normaal dat mijn TB1.0 het nog gewoon doet, en zal het bevestigen van een koelblok (met spacer) er niet voor zorgen dat mijn Core alleen maar meer afbrokkeld?

Alvast bedankt,

n0va

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
lucky bastard...
meeste mensen die hun core kraken hebben toch wel meteen een andere proc. nodig...

die van jou doet het nog gewoon.
hangt waarschijnlijk dan ook wel van af waar de core precies afbrokkelt.

just callin' you lucky

(hoe krijg je het voormekaar om met een fop32-1 je core te kraken? ik zette me volle gewicht er op, en er ging nog nix kapot :+ )

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:26

Convoy

g44p

heb hier ook een duron 600@1000, maar die mist aan alle kanten stukjes core, draait trouwens als een gek, ik dus ook lucy???

Verwijderd

heb je geen garantie op kapote core ???

Verwijderd

Topicstarter
dus de meeste hadden dat na het afbrokkelen van klein stukje core de processor al metteen kapot was ? HeHe ... ik zet m'n waterblokje er binnenkort nog ff op en dan laat ik de Core wel met rust! *D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 11:48 schreef dualserver het volgende:
heb je geen garantie op kapote core ???
nee .. bij FunPrice iig niet .. die man daar vertelde mij nog dat heel vaak mensen terugkwamen die koelers er verkeerdom op hadden gezet .. >:) ... en dat dan niet viel onder de garantie

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 04 juli 2001 11:52 schreef n0va^ het volgende:

[..]

nee .. bij FunPrice iig niet .. die man daar vertelde mij nog dat heel vaak mensen terugkwamen die koelers er verkeerdom op hadden gezet .. >:) ... en dat dan niet viel onder de garantie
Me celly mist ook wat stukkies na em 100.000 en 1 keer van koeler te hebben ontdaan.. werkt nog prima.. :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
Op woensdag 04 juli 2001 11:52 schreef n0va^ het volgende:

[..]

weet niet waar jij zit, hier in arnhem krijg je het wel :P

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
Op woensdag 04 juli 2001 11:45 schreef freekweb het volgende:
heb hier ook een duron 600@1000, maar die mist aan alle kanten stukjes core, draait trouwens als een gek, ik dus ook lucy???
ja jij ook volkomen lucy (spreek uit als: luusie)

en je hebt ook nog een mzzl gehad dat je proc het nog doet, maar ik snap nog niet hoe een core kapot kan gaan het is me nog niet gelukt er een te mollen :P

Verwijderd

Om dit soort perikelen te voorkomen kun je een spacer gebruiken:
Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/cpu_spacer.gif

Te verkrijgen bij OC-shop!

• NOFEAR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:54
Probeer het gewoon met een super-orb dan hoor je core wel kraken mijn tb 1.3gig is ook een beetje beschadigd bij de core daardoor is ie alleen instabiel geworden dus nah ja dat word maar weer een sleutelhanger :)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op woensdag 04 juli 2001 11:45 schreef freekweb het volgende:
Jij bent lucy...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Pagina: 1