Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
CPU: nieuwe P3 ofzo, 1GHz? Minder kan ook makkelijk, meestal is je videokaart de bottleneck tegenwoordig
Videokaart: Tja, GF2MX 400 ofzo? GF2 Ultra? Ik weet niet hoeveel geld je hebt? Beetje extra geheugen kost BTW ook niks meer...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
heb ik en kan alles volgooien ...resolutie niet te hoog want beeldscherm gaat niet verder dan 1200x1XXX maar draait als een tiet
Die matrox (hebbikook) doet dus echt bijna nix aan 3d... een GF2 wel.
dat moet een heel stuk schelen
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Verwijderd
Je kan wel een andere videokaart erin doen maar ik neem aan dat je die G400 ook voor zijn 2d kwaliteiten heb..dan wil je die echt niet vervangen door zo'n brak MX gevalletje hoor..
daar heb je converters toch voor..Op woensdag 04 juli 2001 12:07 schreef tineau het volgende:
Het zal anders wel lastig worden om aan een slot-1 P3 te komen!
Verwijderd
-Meer RAM erin zetten, kost toch bijna nietsmeer tegenwoordig.
-Andere CPU erin, leuke Intel P3-800 of AMD Tbird?
Succes met 't upgraden
Ik loop op mijn athlon classic 5.5x100, met 128 mb ram op 800x600.. dan kom ik meestal niet onder de 20 fps (dualhead uit) direct3d renderingOp woensdag 04 juli 2001 12:09 schreef woutur het volgende:
Nightfly en Theghost, met wat voor processor hebben jullie de G400? Okay, in UT kan de g400 idd wel redelijk mee komen (ik speel daarin ook op 1024x768, maar de ut-mod strike force is iets anders;lees: zwaarder). En qua 2d kwaliteiten, maakt me op het moment niet zoveel uit, ik werk op een 15 inch. Helaas heb ik ergens anders nog een 21 inch staan en zodra ik die op mijn bak zet maakt 2d uiteraard weer wel uit.
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Is er een enorm perfomance verschil tussen een Celly 850 en en PIII 750?