Toon posts:

Nieuwe 4K TV - max 1000 euro inclusief muurbeugel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Binnenkort wil ik een nieuwe tv gaan kopen, ik weet zelf niet goed hoe ik hier het beste naar kan zoeken. Hulp hierbij waardeer ik zeer.
Deze tv wil ik 90 graden op de muur gaan hangen. Ik heb zelf nog geen muurbeugel. Qua prijs wil ik voor de tv met muurbeugel samen niet meer dan 1000 euro kwijt zijn. De tv komt ongeveer 2-2,50m van mijn gezicht af op een hoogte van ongeveer 1m.

Ik wil deze tv voornamelijk gaan gebruiken voor de playstation 4 en netflix, dus heb ik graag ook een redelijke input snelheid en beeldverversing. Wat ik ook belangrijk vind is dat de tv 4k is. Zelf zat ik te denken aan ongeveer 50 inch.
verder weet ik niet zo heel veel van tv's af, en merk dat er niet bij alle tv's de input snelheid staat (misschien dat ik verkeerd kijk, kan natuurlijk ook). Ook een belangrijk punt vind ik dat de kleur niet al te veel vervaagd als je een verkeerde kijkhoek hebt.

Zelf had ik de samsung UE50KU6000 (http://www.mediamarkt.nl/...g-ue50ku6000-1472811.html) in gedachte, maar eventuele betere suggesties ontvang ik graag. Ik ben zelf nog niet naar de winkel gegaan om een kijkje te nemen, dit ben ik wel van plan wanneer ik meerdere opties heb.

Ik dank jullie hartelijk voor het lezen van mijn topic en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2017 16:29 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 22-03-2017 15:44)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:05
Als ik jouw was zou ik voor samsung ks7000 serie gaan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:05

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Ja, vraag eens naar de prijs van een 49KS7000 bij Apollo Almere en Audiovision België? (Prijzen op de website zeggen niet zo veel, gewoon mailen of bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Consumentenelektronica Aankoopadvies is er niet voor niets, schopje die kant op.

TB > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FeaR schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:50:
Consumentenelektronica Aankoopadvies is er niet voor niets, schopje die kant op.

TB > CEA
Mijn excuses, dit is mijn eerste keer op het forum,en ik had de CEA niet gezien.
Amaze86 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:08:
Dit ziet er uit inderdaad als een goede tv, bedankt voor de tip. Ik ben ook van plan om binnenkort naar de winkel te gaan zodat ik de tv's ook een keer in het echt heb gezien.
ago schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:09:
Ja, vraag eens naar de prijs van een 49KS7000 bij Apollo Almere en Audiovision België? (Prijzen op de website zeggen niet zo veel, gewoon mailen of bellen)
heb naar beide sites een email gestuurd om naar de prijs te kijken, vind het in de meeste winkels nog wel wat te duur, heb er een gevonden die op de 1029 valt, maar dan moet de beugel er nog bijkomen. Deze zijn vaak ook rond de 100 euro. Maar hopen dat de belgen een betere prijs hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03:53
Wat ook een onwijs goede tv is voor onder de 1000,- is de hisense 55M7000. Krijgt van AVforums een onwijs goed cijfer en is in zijn prijsklasse erg goed. Ik twijfel namelijk nog tussen de KS7000 en de M7000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, ik heb besloten om de KS7000 te gaan halen.
Pagina: 1