Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydragon1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-06 15:17
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met de Samsung Galaxy S4 van mijn vader, het moederbord van de S4 is een paar maanden terug stuk gegaan en er is een nieuw moederbord gekocht. Nu is het zo dat na het flashen van de samsung stock rom voor de Galaxy S4 (omdat het nieuwe moederbord helemaal 'clean' was) wifi en bluetooth moeilijk doen. De eerste dag werkt alles prima maar na de eerste keer opnieuw opstarten stond zowel wifi als bluetooth uit en konden deze niet meer aangezet worden. Na een paar maanden in de kast gelegen te hebben, heb ik besloten om er nog eens naar te kijken, ik heb er opnieuw de samsung stock rom opgezet wat geen verschil maakte en daarna heb ik cyanogenmod erop gezet omdat mijn vader graag gebruik wilde manen van de adoptable storage optie. Na het installeren van cyanogenmod deed wifi en bluetooth het weer zoals het hoort maar na het opnieuw opstarten was het weer raak en deden beide het weer niet. Tot vandaag, toen wifi en bluetooth het spontaan weer deden. Ik vermoed dat dit een hardware probleem is en dat er weer een nieuw moederbord moet komen maar misschien zit ik ernaast en is het op een andere manier op te lossen. Ik hoor graag van jullie,

Mvg,

Hydragon1

Ryzen 9 5950X | Asus ROG Strix X570-E | MSI RTX 3080 Gaming Z | 64GB RAM @ 3600C16

Beste antwoord (via Hydragon1 op 22-03-2017 17:10)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
ik heb een keer vergelijkbare issues gehad met een android tv stick.. wipen en opnieuw flashen hielp allemaal niet en uiteindelijk is deze omgewisseld. Ik vermoed dus een hardware defect (of een minder orgineel product, waardoor de ondersteuning van de hardware buggy is.)

Strava

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
ik heb een keer vergelijkbare issues gehad met een android tv stick.. wipen en opnieuw flashen hielp allemaal niet en uiteindelijk is deze omgewisseld. Ik vermoed dus een hardware defect (of een minder orgineel product, waardoor de ondersteuning van de hardware buggy is.)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydragon1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-06 15:17
Prulleman schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:56:
Ja ik ben er ook vrij zeker van, dan toch maar een nieuw moederbord bestellen. Bedankt!

Ryzen 9 5950X | Asus ROG Strix X570-E | MSI RTX 3080 Gaming Z | 64GB RAM @ 3600C16