Toon posts:

Sideshare maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Goede dag

Ik ben sinds kort bezig met sideshare, ik wil een slideshare maken en dat lukt ook aardig alleen ik wil meerdere slides toevoegen.
Als ik een nieuwe upload komt deze weer apart te saan maar ik wil meerdere slides zodat je met het pijltje
daar kan drukken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
ik gebruik slideshare in met linkedin.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:15:
ik wil meerdere slides toevoegen.
Als ik een nieuwe upload
Een nieuwe wat? Wat upload je? Wat noem jij "een slide"? Een enkele afbeelding? Een multi-page PDF? Een Powerpoint presentatie?

Ik zie dat je nieuw bent hier; neem ook meteen even onze Quickstart door. Je zult zien dat we iets meer eigen inzet verwachten en (bijv.) graag lezen in een topicstart wat je zélf al hebt gezocht/gevonden/geprobeerd om je probleem op te lossen ;) Zo kun je natuurlijk e.e.a. googlen/bingen maar kun je bijv. ook eens hun support bekijken of je daar iets kunt vinden wat je wellicht verder helpt.

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 21-03-2017 15:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goede dag

Ik stel toch gewoon een normale vraag en als je hem niet snapt kunt u ook gewoon zeggen kunt
u het toeleggen.

kijk en ik weet ook best hoe google en bing werk als u daar soms aan twijfel.

en aan mijn eigen inzet ligt het zeker niet maar soms loop je wel eens vast , altans ik wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alt10
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 11:00
Kunt u het toeleggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Ik denk dat je een beetje verkeerd begrijpt waar Slideshare voor is. Je maakt een presentatie in Powerpoint/Keynote en slaat deze op als PDF/PPT en upload deze op Slideshare. Je maakt niet je presentatie op Slideshare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:33:
Ik stel toch gewoon een normale vraag
Ik geef toch ook een normaal antwoord :?
en als je hem niet snapt kunt u ook gewoon zeggen kunt u het toeleggen.
Dat deed ik toch? Ik stel toch een aantal vragen om verduidelijking :?
kijk en ik weet ook best hoe google en bing werk als u daar soms aan twijfel.
Daar twijfel ik niet aan, maar om te voorkomen dat mensen hun tijd gaan lopen verdoen met 't aandragen van oplossingen die je al lang-en-breed geprobeerd hebt is het (zie de quickstart waar ik je op wees) handig dergelijke zaken meteen in je topicstart op te nemen ;)
en aan mijn eigen inzet ligt het zeker niet maar soms loop je wel eens vast , altans ik wel
Nogmaals: ik geloof best dat je eigen inzet in orde is. Punt is dat we daar niets van zien in je topicstart. Je topicstart is redelijk vaag (zie mijn vervolgvragen) en daarbij ontbreekt elke informatie omtrent zaken die je al gezocht/gevonden/geprobeerd hebt. En, nogmaals, dat verwachten we hier op GoT wél in een topicstart terug te vinden; nogmaals omdat we zo voorkomen dat mensen onnodig moeite steken in posts uittikken met mogelijke oplossingen die je allang geprobeerd hebt.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goede dag

Duidelijk heb even naar keynote gezocht heb het nu ineens door.
Ben al een beetje aan het proberen gegaan, presentatie gemaakt en opgeslagen op computer en toen in
sideshare geupdate.

Hartelijk bedankt

nog een klein vraagje mischien kan u hier antwoordt op geven zo niet zoek ik wel even verder.

Als ik in keynote een afbeelding probeer te uploaden van mijn computer geeft hij steeds de melding dat je alleen afbeeldingen kan uploaden maar dat doen ik ook.

moet ik de afbeelding soms eerst bewerken.

mvg

willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:09:
Als ik in keynote een afbeelding probeer te uploaden van mijn computer geeft hij steeds de melding dat je alleen afbeeldingen kan uploaden maar dat doen ik ook.
Wat voor bestandstype is de afbeelding? Wat is de bestandsextensie (.jpg, jpeg, .gif, .bmp, .png, ...)? Als het een gangbare bestandsextensie is kan 't zijn dat een kleurprofiel van een jpg bijvoorbeeld niet (goed) herkend wordt. Ook ben ik wel eens tegengekomen dat .jpg wel werkt maar .jpeg niet. Maar ook hier geldt weer: het is koffiedik kijken als je "een afbeelding" zegt. Misschien is 't bestand wel gewoon te groot (in KB's danwel in pixel-afmeting...). Het kunnen 1001 dingen zjin. Kun je de afbeelding anders ook even posten? (Je kunt 'm uploaden naar imgur o.i.d. (mits dat daar wel lukt) en dan hier de link plaatsen).

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 21-03-2017 18:45 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb even een willekeurige afbeelding gedoawload die in sideshare niet ging, naar het door jou gegeven url
toen ging alles goed.

Ook ben ik er nu achter als ik keynote op mijn iphone open ik wel afbeeldingen kan binnen halen van mijn telefoon.
ik werk dan via mijn icloud ook op mijn computer log ik in via mijn icloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
...dus... het is nu opgelost :? Ik volg het niet helemaal meer...
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:04:

ik heb even een willekeurige afbeelding gedoawload die in sideshare niet ging, naar het door jou gegeven url
toen ging alles goed.
Je hebt een afbeelding geupload naar imgur en dat ging goed begrijp ik?
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:04:
Ook ben ik er nu achter als ik keynote op mijn iphone open ik wel afbeeldingen kan binnen halen van mijn telefoon.
ik werk dan via mijn icloud ook op mijn computer log ik in via mijn icloud
Uploaden vanaf je telefoon werkt wel maar vanaf je pc niet dan ofzo?

[ Voor 109% gewijzigd door RobIII op 21-03-2017 19:54 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
halllo

sorry voor de late reactie maar ik ben eerst eens een avondje bezig geweest
een slideshare maken gaat nu goed met keynote

Ik werk met een windows besturings systeem dus in login in mijn icloud daar maak ik een presentatie in keynote.
maar gezien ik ook keynote op mijn iphone hebt kan ik hem ook daar openen en de afbeeldingen uit mijn filmrol in het bestand toevoegen.

Ik doe dat zo omdat hij nog steeds de fout melding geen maar nu vraag ik mijn af kan ik vanaf de icoud fotos van mijn computer halen.

hoe ik het nu doe is allemaal een beetje omslachtig.

Ik hoop dat je het begrijp want ik vindt het een beetje moeilijk uitleggen

goet willem
Pagina: 1