Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Verwijderd
Ze zijn nu met een gedragscode bezig waarbij jij moet aangeven dat je geen SMS-reclame wilt ontvangen. Bij elk reclame-SMS komt dan ook te staan hoe je het uit kan zetten.
De consumentenbond gaat daar tegen in beroep want die wil dat jij moet aangeven dat je SMS-reclame wilt ontvangen....
Nu zijn daar nog geen duidelijke regels voor. KPN mag het doen, maar waarschijnlijk heb je je ergens opgegeven voor reclame ??
Zo snel mogelijk opzeggen en anders KPN opzeggen... Zo kun je er wat tegen doen en als reden geven dat het door die SMS-reclame komt.
Maar ik denk dat het vanzelf wel ophoudt want als KPN zo doorgaat dan gaan ze vanzelf wel failliet.
De consumentenbond gaat daar tegen in beroep want die wil dat jij moet aangeven dat je SMS-reclame wilt ontvangen....
Nu zijn daar nog geen duidelijke regels voor. KPN mag het doen, maar waarschijnlijk heb je je ergens opgegeven voor reclame ??
Zo snel mogelijk opzeggen en anders KPN opzeggen... Zo kun je er wat tegen doen en als reden geven dat het door die SMS-reclame komt.
Maar ik denk dat het vanzelf wel ophoudt want als KPN zo doorgaat dan gaan ze vanzelf wel failliet.
was dat nou weer voor reactieOp woensdag 04 juli 2001 12:00 schreef CheS het volgende:
![]()
![]()
![]()
edit:
heb je trowuens een abbo of heb je prepaid??
heb je trowuens een abbo of heb je prepaid??
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Zijn er trouwens meer providers die deze grappen uithalen?
Ik heb Dutchtone (ja klote) maar daar krijg ik geen spam..
Wat er ook gebeuren moogh...
Heb er verder met Telfort geen last vanOp woensdag 04 juli 2001 13:03 schreef BitBit3r het volgende:
Zijn er trouwens meer providers die deze grappen uithalen?
Jij wil zeker SG of HK inOp woensdag 04 juli 2001 12:00 schreef CheS het volgende:
![]()
![]()
![]()
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
Ja ik weet datOp woensdag 04 juli 2001 13:44 schreef mafiasven het volgende:
ik krijg spam smsjes van vizzavi iemand enig idee hoe ik die uit kan zetten ??
Je kreeg een paar weken geleden een sms met "vizzavi gaat je een paar aanbiedingen sturen wil je deze niet ontvangen bel dan #####"
Verwijderd
ow niet gehadOp woensdag 04 juli 2001 14:29 schreef qball het volgende:
[..]
Ja ik weet dat
Je kreeg een paar weken geleden een sms met "vizzavi gaat je een paar aanbiedingen sturen wil je deze niet ontvangen bel dan #####"
Verwijderd
dit was het bericht:
Future Friday heeft haaar activiteiten stopgezet. Vizzavi stuurt je binnekort een aantrekkelijk aanbod. Heb je hier bezwaar tegen bel dan 0800-VIZZAVI
Verwijderd
ja ja Als je je online aanmeld voor gratis diensten van genie en vizavi enzo, waar je dus je mobiele nummer invoerd op de site moet je het niet gek vinden dat je reclame ge sms't krijgt. Dus wat KPN daar nou mee te maken heeft vandaarOp woensdag 04 juli 2001 14:22 schreef KaliBaba het volgende:
[..]
Jij wil zeker SG of HK in![]()
Het is allemaal zo kort door de bocht hier.
Verwijderd
kijk als je met zo'n uitleg komt na dieOp woensdag 04 juli 2001 16:58 schreef CheS het volgende:
[..]
ja ja Als je je online aanmeld voor gratis diensten van genie en vizavi enzo, waar je dus je mobiele nummer invoerd op de site moet je het niet gek vinden dat je reclame ge sms't krijgt. Dus wat KPN daar nou mee te maken heeft vandaar![]()
.
Deze kreeg ik vandaag binnen van KPN:
Aangezien ik een telefoon v.d. zaak heb, en deze valt onder een Flexibel Company abo., vind ik dit zeer irritant.. Je zou toch denken dat KPN zich wat proffesioneler zou kunnen opstellen tegenover zakelijke klanten...Met 1 bericht al je vrienden en collega's bereiken? Kijk op www.kpn.com onder trefwoord: GROEPSSMS. Afz. KPN Mobile
Ik krijg nooit spam bij libertel, ben bij Genie en Vizzavi aangemeld en denk dat ik hooguit één keer per maand een sms krijg.
Als ik ongevraagde sms-en ga krijgen via Libertel dan zou ik wel pissig worden, maar dit is naar mijn idee prima te behappen.
Als ik ongevraagde sms-en ga krijgen via Libertel dan zou ik wel pissig worden, maar dit is naar mijn idee prima te behappen.
Ik heb me dus niet aangemeld voor gratis diensten van wat dan ook en m'n mobiele nummer zowat nergens opgegeven (heb 'm pas een maand of drieja ja Als je je online aanmeld voor gratis diensten van genie en vizavi enzo, waar je dus je mobiele nummer invoerd op de site moet je het niet gek vinden dat je reclame ge sms't krijgt. Dus wat KPN daar nou mee te maken heeft vandaar .
Ik vind het te debiel voor woorden dat KPN zou willen dat de betalende klant moet aangeven dat hij/zij geen reclame van KPN wil hebben. In tegenstelling tot wat michielk zei stond er nergens in dat SMS-je hoe ik dat uit moest zetten. Zal ongetwijfeld via een 0900 nummer uit te zetten zijn dan...
edit:
typo
typo
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Pagina: 1