Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SammyH
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-08-2020
Ik heb sinds een paar dagen de nieuwe update op mijn Samsung Galaxy S7 Edge, maar als ik nu een foto probeer op te slaan van 9gag verschijnt deze foto niet in de galerij app in het 9gag album. Wat vreemd is omdat dit voorheen wel ging. Overigens zijn ze wel te vinden in 'mijn bestanden' maar ik wil ze graag in mijn galerij app hebben. Enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Ik heb wel voldoende geheugen om deze foto's op te slaan.

Mvg,

Sammy

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Gebruik je de oude 'Galerij' app van Android / Samsung, of de Google Foto's app? Het lijkt erg op elkaar, maar het zijn 2 verschillende apps

Wat gebeurt er als je de foto's verplaatst naar een map die wel verschijnt in de Galerij? Wat gebeurt er als je zelf een hele nieuwe map aanmaakt en foto's in zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SammyH
Ik gebruik inderdaad de galerij app van android, maar de google foto app staat er ook op. Beide kunnen alle foto's weergeven, maar slaan ze niet direct meer op in het 9gag album. Als ik zelf een foto maak slaat die het wel automatisch op in het kopje van foto's.

Heb een paar foto's verplaatst maar dan kan ik alsnog nergens kiezen om foto's daar direct op te slaan.

Overigens loopt mijn telefoon nu ook vast, en is mijn bestanden niet eens meer te openen. Zal zodirect eens proberen of het herinstalleren van 9gag het misschien wel een nieuwe kopje verschaft in de galerij app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:28

Zeror

Ik Henk 'm!

Heeft 9gag onlangs misschien hun app geupdate? Wellicht is dat de boosdoener.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:09
Telefoon al een keer opnieuw opgestart?

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:25
kijk eens met een file browser (bv solid explorer) waar 9gag tegenwoordig de plaatjes opslaat, ik vermoed dat dat voorheen in een 9gag map was en nu misschien onder downloads of een custom map.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SammyH
Telefoon al opnieuw opgestart. Lijkt erop dat wanneer ik de telefoon opnieuw opstart de foto's wel verschijnen in het album. Helaas blijft de telefoon het album niet updaten, dus moet constant de telefoon aan en uitzetten voordat ze daar verschijnen.

De telefoon blijft nu ook constant vastlopen. Enig idee hoe ik de update kan terugdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SammyH
Prulleman schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:40:
kijk eens met een file browser (bv solid explorer) waar 9gag tegenwoordig de plaatjes opslaat, ik vermoed dat dat voorheen in een 9gag map was en nu misschien onder downloads of een custom map.
Ik kan dit ook gewoon zien via het 'mijn bestanden' en de 9gag foto's staan onder het kopje 'pictures'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:09
SammyH schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:40:
Telefoon al opnieuw opgestart. Lijkt erop dat wanneer ik de telefoon opnieuw opstart de foto's wel verschijnen in het album. Helaas blijft de telefoon het album niet updaten, dus moet constant de telefoon aan en uitzetten voordat ze daar verschijnen.

De telefoon blijft nu ook constant vastlopen. Enig idee hoe ik de update kan terugdraaien?
Loopt de hele telefoon vast, of alleen de Gallery?

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SammyH
De telefoon loopt vast zodra die een tijdje op vergrendelscherm heeft gestaan. Maar nu doet de telefoon het alweer een tijdje. Zal vast wel weer ergens vastlopen.
Pagina: 1