In het artikel over de iPhone Product RED staat dat er 1 dollar per iPhone naar Product RED gaat. Waar komt deze informatie vandaan? Er staat nergens in de persmededeling dat er 1 dollar per iPhone wordt gedoneerd. Op de Product RED pagina staat enkel een tekst dat 1 dollar genoeg is voor 3 dagen levensreddende medicijnen. Niets meer en niets minder. Op die pagina staan ook hoesjes van €40 maar Apple gaat daar echt geen 1 dollar van wegschenken per hoesje denk ik toch.
Inderdaad. Graag had ik gezien vanwaar Arnoud Wokke dat bedrag haalt. Apple noch RED hebben hier in het verleden statements over gemaakt.
Enkel het totaal bedrag dat Apple reeds heeft overgemaakt (+$130.000.000), eveneens het totaal bedrag dat RED reeds bijeen heeft gekregen ($465.000.000).
Dit lijkt me een heel ander beeld te creëren dan de $1 claim...
Enkel het totaal bedrag dat Apple reeds heeft overgemaakt (+$130.000.000), eveneens het totaal bedrag dat RED reeds bijeen heeft gekregen ($465.000.000).
Dit lijkt me een heel ander beeld te creëren dan de $1 claim...
Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB
Ik had inderdaad iets dat er stond helemaal verkeerd begrepen. Ik heb een update geplaatst, dank voor de opmerkzaamheid