Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

1 dollar per iPhone RED?

Pagina: 1
Acties:

• monojack
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-02-2022
In het artikel over de iPhone Product RED staat dat er 1 dollar per iPhone naar Product RED gaat. Waar komt deze informatie vandaan? Er staat nergens in de persmededeling dat er 1 dollar per iPhone wordt gedoneerd. Op de Product RED pagina staat enkel een tekst dat 1 dollar genoeg is voor 3 dagen levensreddende medicijnen. Niets meer en niets minder. Op die pagina staan ook hoesjes van €40 maar Apple gaat daar echt geen 1 dollar van wegschenken per hoesje denk ik toch.

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
Inderdaad. Graag had ik gezien vanwaar Arnoud Wokke dat bedrag haalt. Apple noch RED hebben hier in het verleden statements over gemaakt.
Enkel het totaal bedrag dat Apple reeds heeft overgemaakt (+$130.000.000), eveneens het totaal bedrag dat RED reeds bijeen heeft gekregen ($465.000.000).
Dit lijkt me een heel ander beeld te creëren dan de $1 claim...

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik had inderdaad iets dat er stond helemaal verkeerd begrepen. Ik heb een update geplaatst, dank voor de opmerkzaamheid :)