Toon posts:

Tis gewoon niet eerlijk ;(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sommige mensen hier op GoT surfen met 1,5 mbit of meer en anderen met 256 kbit (zoals ik ;( en met 2500 mb datalimiet, zeelandnet) Afbeeldingslocatie: http://server45.hypermart.net/ddefinitionx/zeelandflut.jpg

Hoe kan ik nou zorgen dat ik meer kan downloaden (adsl komt denk ik niet eens in 2001 |:( ).. m.a.w. hoe kunnen we zeelandnet zo ver krijgen de limiet hoger te stellen? (ze kunnen het makkelijk aan, ik krijg echt ALTIJD 256 kbit.. )

Verwijderd

leuk logo :P

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 17:28

Kvn

Ehm, om het toch redelijk constant hier te houden in Zeeland, jah datalimiet zuigt maar je moet wat he :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 11:33 schreef X-Tweaker het volgende:
Ehm, om het toch redelijk constant hier te houden in Zeeland, jah datalimiet zuigt maar je moet wat he :(
offtopic:
Heidi ziet er idd beter uit >:)

Maar.... ze kunnen het imo best 3x zo hoog stellen..

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik vind eerlijk gezegd dat je niet zo moet zeuren. Ik heb ook ruim 2 jaar 56k6 gesurft omdat er simpelweg geen alternatief was. Mij heb je nooit horen klagen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Op woensdag 04 juli 2001 12:22 schreef havana het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd dat je niet zo moet zeuren. Ik heb ook ruim 2 jaar 56k6 gesurft omdat er simpelweg geen alternatief was. Mij heb je nooit horen klagen.
Ja, maar dat is dus nu verleden tijd...
Nederland is 1 van de meest bekabelde landen. Ook ADSL en shit is in opkomst. En ja hoor de onrendabele gebieden sluiten ze gewoon NIET aan.

Ik woon ook in Zeeland, en heb dus geeneens kabel !!! GRRZ :(

Wat er ook gebeuren moogh...

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 12:22 schreef havana het volgende:
2 jaar maar?
Ik heb 3.5 jaar moeten doen met een 56K :(

Verwijderd

Ik doe sinds een jaar aan 56k6 internetten. Daarvoor had ik crashema dus was het voor mij (buiten de kosten om) een hele verbetering. Ik ben er net achter gekomen dat ik in oktober eindelijk weer voor de flatfee kan gaan via mxstream. Yes yes yes!!! Oh... ehm... sorry. Dat kan in zeeland natuurlijk niet. Belachelijk is dat want volgens mij is er geld genoeg om heel dit kleine landje aan te sluiten op de adsl. (8>

Verwijderd

ik zit nu op een 56k modem. eerst 56k--> casema--> 56 k --> volgende week @home YEEEEEEEzx :D

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 13:38 schreef FYA het volgende:
ik zit nu op een 56k modem. eerst 56k--> casema--> 56 k --> volgende week @home YEEEEEEEzx :D
Gefeliciteerd :) ik heb nu chello :( maar eigenlijks heb ik niks te klagen want er zijn mesnen die moeten het doen met kaashema, IGR of 56K.
Maar @home is natuulijk wel ff een stukje beter.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op woensdag 04 juli 2001 13:09 schreef Onis het volgende:
Oh... ehm... sorry. Dat kan in zeeland natuurlijk niet. Belachelijk is dat want volgens mij is er geld genoeg om heel dit kleine landje aan te sluiten op de adsl. (8>
D'r is zat geld in dit land.... alleen heeft de KPN er niet zoveel meer van :) 23 miljard schuld is niet zo best voor een bedrijf!

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 17:32 schreef maartena het volgende:

[..]

D'r is zat geld in dit land.... alleen heeft de KPN er niet zoveel meer van :) 23 miljard schuld is niet zo best voor een bedrijf!
maar ja dan moesten ze maar niet zo achterlijk dom veel geld investeren in die GSM frequentie shit.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 13:09 schreef Onis het volgende:
Belachelijk is dat want volgens mij is er geld genoeg om heel dit kleine landje aan te sluiten op de adsl. (8>
Er zijn een aantal zaken die dat verhinderen (ADSL heeft een max. afstand tot de centrale, voor sommige gebieden zal het gewoon meer kosten om ze geschikt te maken dan ze zullen opbrengen), en als ze niet gedwongen worden daar aan te leggen zullen ze dat dus ook niet doen :)
Voor de rest een beetje een zeik topic hoor, wat wil je nou? Ja ik vind je zielig nee ik kan er niks aan doen voor je.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 04 juli 2001 11:30 schreef SickBastard het volgende:
Sommige mensen hier op GoT surfen met 1,5 mbit of meer en anderen met 256 kbit (zoals ik ;( en met 2500 mb datalimiet, zeelandnet) [afbeelding]

Hoe kan ik nou zorgen dat ik meer kan downloaden (adsl komt denk ik niet eens in 2001 |:( ).. m.a.w. hoe kunnen we zeelandnet zo ver krijgen de limiet hoger te stellen? (ze kunnen het makkelijk aan, ik krijg echt ALTIJD 256 kbit.. )
zeur niet ,ik zit met isdn.....

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik snap niet dat je kan zeuren over een 256 kbit/s verbinding.... Er zijn hier zat mensen die een 56 kbit/s modem hebben, of zelfs NOG slechter: Casema. En die hebben - god weet waarom - nog steeds 50.000 abonnee's!

Je moet blij zijn dat je een kabelverbinding hebt! Trouwens, als je de portemonee een stukje verder open trekt kun je ook een 512 kbit/s of een 1024 kbit/s verbinding nemen bij Zeelandnet, met hogere limieten.

Ik betaal ook Hfl 130 per maand voor een 1024 kbit/s down 256 kbit/s up kabel-verbinding terwijl Chello voor 99 piek 1500 kbit/s aanbiedt.

De gemiddelde Casema verslaafde droomt van een verbinding die jij hebt....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1