Mijn vraag
...
ik heb sinds 2 weken last van zwarte vlekken en flitsen beeld tijdens het spelen.
ik heb hierbij meerdere games geprobeerd bij de ene duurt het wat langer voordat het zichtbaar is maar het probleem blijft ongeacht het spel.(na 10 a 15 minuten begint het)
heb deze inmiddels een jaar hij heeft wel 1 vorige eigenaar gehad.
maar tot nu deed hij het prima.
Relevante software en hardware die ik gebruik
processor=Intel® Core™ i7-860 Processor (2.80 GHz)
videokaart=PALIT geforce gtx 650 2gb(nvidia)
Ram=4x Corsair XMS3 2GB (ddr3)(totaal 8gb ram)
OS=windows 7 ultimate(ik ben van plan naar windows 10 te upgraden binnen korte tijd)
voeding=CoolerMaster B500 V2 500W(dit moet genoeg zijn)
antivirus software=Mcafee Total Protection
moederbord=DELL G3HR7 Studio XPS 8100(het is een pc die kant en klaar was maar heb hem inmiddels ge upgrade alleen de moederbord en kast is orgineel)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb drivers verwijderd opnieuw geinstaleerd ik heb het geupdate meerdere keren heb ook de video kaart stofvrij gemaakt heb zelfs een andere monitor geprobeerd.
temperatuur is normaal voltage gebruik is ook normaal.
de pc zelf geeft geen fout meldingen aan.
ik ben bang dat hij aan het steven
is maar misschien dat jullie een andere idee hebben.
...
ik heb sinds 2 weken last van zwarte vlekken en flitsen beeld tijdens het spelen.
ik heb hierbij meerdere games geprobeerd bij de ene duurt het wat langer voordat het zichtbaar is maar het probleem blijft ongeacht het spel.(na 10 a 15 minuten begint het)
heb deze inmiddels een jaar hij heeft wel 1 vorige eigenaar gehad.
maar tot nu deed hij het prima.
Relevante software en hardware die ik gebruik
processor=Intel® Core™ i7-860 Processor (2.80 GHz)
videokaart=PALIT geforce gtx 650 2gb(nvidia)
Ram=4x Corsair XMS3 2GB (ddr3)(totaal 8gb ram)
OS=windows 7 ultimate(ik ben van plan naar windows 10 te upgraden binnen korte tijd)
voeding=CoolerMaster B500 V2 500W(dit moet genoeg zijn)
antivirus software=Mcafee Total Protection
moederbord=DELL G3HR7 Studio XPS 8100(het is een pc die kant en klaar was maar heb hem inmiddels ge upgrade alleen de moederbord en kast is orgineel)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb drivers verwijderd opnieuw geinstaleerd ik heb het geupdate meerdere keren heb ook de video kaart stofvrij gemaakt heb zelfs een andere monitor geprobeerd.
temperatuur is normaal voltage gebruik is ook normaal.
de pc zelf geeft geen fout meldingen aan.
ik ben bang dat hij aan het steven